31 Aralık 2018 Pazartesi

THE BORROWERS




THE BORROWERS


The Borrowers, Minik Kahramanlar.
1998 yılı İngiltere ve ABD yapımı film.
Bana çocukluğumu hatırlatan filmlerden birisidir. Borrowes'lar parmak boyunda olan 4 kişiden oluşan bir ailedir. Kendilerine göre büyük insanların evlerinin döşemelerinin arasında yaşamaya çalışırlar.
Yaşadıkları evin sahibi ölür. Ve bir vasiyet bırakır. Ancak evin sakinleri kötü amaçları olan bir emlakçıya denk gelirler ve bu bilgiden habersiz olurlar. Emlakçı onlara evden çıkmaları için zaman tanır. Evlerini terk etmek zorunda kalırlar.

Borrowers ailesi içinse taşınmak adeta bir işkencedir. Evin asıl sahiplerinin gideceğine çok üzülürler. Çünkü yıllardır onlarla birlikte ev sahiplerinin kendilerinin varlığından haberleri olmadan mutlu bir şekilde yaşamışlardır.

Ev sahibinin oğlu ile Borrewers ailesinin(küçük insanlar) kızı tesadüfen tanışırlar. Bu taşınma sırasında da ev sahibinin oğlu küçük insanlarla anlaşıp onlara yardım etmeye çalışacaktır. Ancak bir sürü talihsiz olay meydana gelir ve peşlerini bırakmaz.

Komik, neşeli bir aile filmi.




9 yorum:

  1. ay yani aşırıcılar gibi miiii :) hani anime yaa var yaa arietty :) onu izledin miydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet izledim. Hatta senden görmüştüm öneri filmlerinde. :)

      Sil
    2. yaniii konu aynı mı. başka uyarlama mı kiii :)

      Sil
  2. Daha geçen gün aklıma gelmişti bu film ama adını hatırlayamamıştım, küçükken severek izlerdim. Güzel tesadüf oldu bu filmden bahsetmeniz, yeniden izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Çocukluğumun aile gecelerinin şahane filmidir. Patlatılan mısırları, atılan kahkahaları, yılların eskitemediği kırmızı koltuklara çekirdek aile olarak sıkışma çabalarımızı hatırlatır bana... O zamanlara döndürdün beni ♥

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER