12 Aralık 2018 Çarşamba

SEVGİLİ DOST #14







Sevgili dost,
Bugün öğle yemeğinden sonra bu kışın ilk karını seyrettim penceremden. Zaten vaktimin çoğunu sınıfımda geçiririm. Derslerimin dışında çayımı ya da kahvemi alıp ısıtıcımı açmak ve kitap okumak pek keyif verir bana. 

Yaklaşık bir beş dakika kadar lapa lapa yağdı kar. Tam doyamasam da gökyüzüne bakıp kar tanelerinin dans edercesine hareketliliğini görmek yüzümde tarifi imkansız tebessüme sebep oldu. 

Sevgili dost,
Hayatta bazı fırsatlar çıkar insanın karşısına. Düşünüp değerlendirdikten sonra bir seçim yapmak da yine insanın kendisinde bitmekte. İnşallah her şey gönlümüzce olur sevgili okur!

Bu kış İstanbul'da çok soğuk geçecek. En sevdiğim mevsim kış olsa da bir yanım evsiz, yardıma muhtaç insanlar ve savunmasız hayvanlar için üzülüyor. Daha duyarlı olalım ve elimizden geldiğince yardım edelim. Çünkü paylaşmakla güzelleşiyor her şey. 

10 yorum:

  1. Canım, benim camdan bakmaya bile fırsatım olmuyor.Çocuklar çok haraketli..Yerinde durmuyorlar.Hatta masamda oturamıyorum bile..Tüm gün ayakta ders yapıyorum.Ayaklarım şişiyo resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınıf öğretmeni olmak daha büyük bir sorumluluk.. Allah yardımcın olsun. ^-^

      Sil
  2. Biz de kar yağdığında tam dersteydik ve “aa kar yağıyor” dememle bütün çocuklar çığlık çığlığa pencereye koştu ama sevincimiz kısa sürdü ⛄️ ❄️

    YanıtlaSil
  3. Dün Eskişehir'de de çok kötü bir hava vardı. Bu sabah -8 ile güne uyandık. Allah dışarıda kalanlara yardım etsin canım.

    YanıtlaSil
  4. En kötüsü o fırsatları bazen görerek ama elinde olmayarak kaçırmak oluyor. Bu hiç olmasın umarım, hepimiz için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii.. O zaman da nasip değilmiş demek ki diyorum içimden..

      Sil

 

BİRPEMBESEVER