29 Aralık 2018 Cumartesi

SULU BOYADAN ÇERÇEVE YAPIMI






Sulu boyaya başladığım zamanlarda ilgimi çeken desenlerden biri de çerçevelerdi. Aslında bu çerçeveler blog tasarımlarında da kullanıyor. Öncelikle el emeği kullanılarak sulu boya ile resmediliyor. Daha sonra ise bilgisayar ortamına yazdırılarak kullanıma hazır hale getiriliyor.

Bu çerçeveyi yaparken kağıdımın üzerine kurşun kalemle bastırmadan hafif bir şekilde sadece daire yapmaya çalıştım. Çiçekleri yaprakları ise fırçamın yardımıyla boya ile birlikte şekil vererek ortaya çıkarttım. Resimdeki görsel tamamen benim tasarımım olmuş oldu. Renkleriyle şekliyle.. Yani bu çalışmam için ilk kendi tasarımım olduğunu söyleyebiliriz.😊

Sulu boyaya başlama sürecimden itibaren birçok tüyo ve bilgi öğrendim. Bununla ilgili ayrıca bir yazı yazmayı da düşünüyorum.

Bugün son iş günüydü. Şimdiden 3 günlük tatilin keyfini çıkarmaya başladımm. Mutlu ve huzurlu hafta sonlarıı!🌺




9 yorum:

  1. Harika olmuş...Elimize sağlık
    Not:Okulda sulu boya yasak çünkü her yeri su yapıyor öğrenciler

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık çok güzel bir çalışma olmus:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Yapması da çok keyifli. :)

    YanıtlaSil
  4. ayy yapmıştın daha önceee bakıyom ustalaşıyoon seeen :)

    YanıtlaSil
  5. Ya bayıldım harika olmuş! Sulu boya ile ilgili yazını da merakla bekliyorum :)))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER