26 Aralık 2018 Çarşamba

ÖĞRENCİMDEN HEDİYE





Küçük ellerine sığdırmıştı bu çiçekleri ve kitabı.
Onu daha derse almadan beni gördüğü yerde bana kocaman sarılan ve ''Beni derse ne zaman alacaksınn?'' diyen  bir şirinem var benim.

Çok fazla devamlılık sağlayan bir öğrenci değildi. Benim listeme de devamlı gelmesi için geçirilmişti. Öyle oldu da. 

Bugün büyük bir heyecanla ''Öğretmenim sana bir sürprizim var.'' dedi. Sınıfa çıktığımızda ise çantasından çıkardığı bu hediyeleri verdi ellerime. İçinden gelmiş, böyle bir sürpriz yapmış.  Ara ara öğrencilerimden ya da benim olmayan öğrencilerden resimler, küçük küçük notlar aldığım olur. Bu duyguyu yaşamak da çok güzel bir hismiş.

Masamda hep bir okuma kitabı bulundurmaya çalışırım. Genellikle okuyor olduğum kitap olur bu. Okul çocuklarımın da bu durum ilgisini çeker. Çünkü her hafta yeni bir kitap olur masamın üzerinde.
Şirinemin de dikkatini çekmiş bu durum. Bana bir kitap almış. 

14 yorum:

  1. 😊 ne kadar tatlı bir öğrenci böyle 😊 çocuklar anında görüntüyü kaydediyorlar kitap okumanın güzelliğini anlamaları ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle.. Bu yüzden iyi bir rol model olmak gerek. :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir durum bu yaa :) demek ki seviliyorsunuuuz

    YanıtlaSil
  3. Öğrencilerden gelen kitap hediyelerine bayılıyorum. Hele ki en sevdiğim kitapları hediye etmeleri beni daha da mutlu ediyor hem de tesadüfen almış oluyorlar. Güle güle oku canım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER