10 Aralık 2018 Pazartesi

GÜNEY KORE'YE GİDEN MEKTUP







Bu sabah postaneye Güney Koreli arkadaşım için gittim. Güney Kore'den de bir mektup arkadaşım olduğunu önceki yazılarımda paylaşmıştım. Eskiden instagramda bir hesabım vardı. Oradan ilk mesajı bir yaz ayında ben atmıştım ona.😊 Ve böylelikle mektup arkadaşlığı serüvenimize adımımızı atmış olduk.

Arkadaşım Sang A, üniversite öğrencisi ama benden yaşça biraz büyük. Bazı sevdiğimiz ortak yönler ve hobilerimiz de var. Ayrıca sadece mektuplarla kalmayıp KakaoTalk'tan birbirimizin halini hatrını sorar konuşuruz. Mektup arkadaşlığında 2. yılımızı doldurduk bile.


Normalde yurt dışından uzun soluklu bir mektup arkadaşı bulmak gerçekten zor. Özellikle Asya ülkelerinden. Birçok Güney Koreli mektup arkadaşım oldu. Ama uzun sürmedi. Ya iletişimi kopardık ya da bir cevap alamadım karşı taraftan. Çok şükür bu seferki mektup arkadaşım öyle çıkmadı. Dilerim daha nice mektuplar göndeririz birbirimize.

O zaman bol mektuplu günler diliyoruumm!😊

8 yorum:

 

BİRPEMBESEVER