26 Eylül 2019 Perşembe

BOL DEPREMLİ BİR GÜN







Merhaba sevgili okur!
Şu günlerde yaşadığım şehirde ufak gibi görünse de bir takım depremler meydana geliyordu. Bu sabah güne Bursa'da başladım. Hep birlikte otururken oturduğum koltukta bir sallantı hissedip içimden ''Acaba şuan deprem mi oluyor?'' düşüncesini geçirerek avizeye baktım ve evet İstanbul'daki depremi Bursa'dan da hissetmiş olduk.

Çocukluğumda yaşadığım 1999 depremi bende travma oluşturdu diyebilirim. Elbette depremi kimse sevmez ancak deprem olunca panik olma durumları yaşayabiliyorum. 99 depreminde 4 yaşında olmama rağmen o gün neler yaşadığımızı hatırlıyorum. O günden sonra da ufak ya da büyük her depremde gözlerim muhakkak dolar ve korkmaya başlarım. Allah o günleri bir daha yaşatmasın inşallah.


Akşamüstüne doğru İstanbul'a yola koyulduk. Otobüsteki diğer yolcuların da konusunda deprem vardı. Onlarda da endişe ve merak vardı elbette. Depremden sonra özellikle bazı operatörlerde epey sıkıntı yaşandı. Yaklaşık beş saattir şebekesiz kaldığımı biliyorum. Benim gibi bir sürü insan vardı böyle. Endişe dolu yorucu bir gündü. Sağlıcakla kal sevgili okur!


10 yorum:

  1. Rabbim Bir daha göstermesin inşallah 99depremi hiç unutmadık...çok geçmiş olsun hepimize de sevgiler canım benim 🙏🙏🌸

    YanıtlaSil
  2. Çok korkutucuydu, ben de panik olurum gözlerim dolar hemen. İnşallah daha büyüğüyle karşılaşmayız. Allah korusun... 🙏🏻🥺

    YanıtlaSil
  3. Canım çok geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Allah ülkemize zeval vermesin, gerçekten depremler çok tehlikeli. Ben istanbula çok uzak değilim biliyorsun, ancak ona rağmen korkunç derecede yoğun hissettim. Ve tabii ki çok korktum. Ara ara sürekli sallandık. Allah korusun... Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun yaa. çocukken istanbul da mı hissetmiştin depremi. ben hissetmedim dün derste ayaktaydık hiçbirimiz anlamadık ama çevreden öğrendik :) telekom çalışmamış herhalde, bugün herkese hediye etmiş. benim türkcell bişi olmadı ama.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  7. Hepimize çok geçmiş olsun. Rabbim daha kötüsünden korusun 🙏🏻

    YanıtlaSil
  8. Bir daha yaşamayalım inşallah, geçmiş olsun hepimize..

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER