9 Eylül 2019 Pazartesi

ÜSKÜDAR'DA BİR AKŞAMÜSTÜ







Merhaba sevgili okur!
İlk iş yerimin bana kattığı en güzel şeylerden biri de kazandığım arkadaşlıklar olması.
Bugün iki arkadaşımla Üsküdar'da buluştuk. Üsküdar sokaklarında gezinirken bir yandan da irmik helva yiyeceğimiz Hacı Şerif'e doğru yürümeye başladık. 

Sıcak havaya dondurmalı irmiklerimiz, yanına da hoş sohbetimiz eşlik etti. Akşamüstüne doğru gün batımına karşı oturup sohbete devam ettik. Bir yandan sohbete kulak veriyor diğer yandan da akşam telaşesine kapılan insanların koşuşturmasına gözlerim takılıyordu.


Aslında her insanın bir yaşam öyküsü var. Ve kendi hikayelerinin başrollerini canlandırıyorlar bu öyküde. 
Güneşin batışını izlemek, sevdiğin insanların yanında olmak onlarla sohbet etmek bugünü güzel bir akşamüstü kılmaya yeterli.

Sevdiğimiz ve sevildiğimiz insanların kıymetini daha çok bilelim sevgili okur. 
Ve çokça şükür edelim.

8 yorum:

  1. Başlık ne kadar huzurlu :)) Hacı Şerif'in irmik helvasını merak ediyorum ama normalde de çok sevmediğim için erteliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Tuğçe'm. Arkadaşlığın kıymetini ne güzel anlatmışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacığım, doğru arkadaşlıkları bulmak da zor bu zamanda..

      Sil
  3. Böyle anları çook seviyorum ben de İlkay. Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar sıcacık bir yazı ve fotoğraf.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER