27 Eylül 2019 Cuma

HONG KONG'DAN GELEN POSTA






Mektup arkadaşlığının en güzel yanı da peşinden kocaman bir mutluluk ve tebessüm getiriyor olması. Bundan tam iki yıl önce mektup arkadaşım Endonezyalı bir kadın İstanbul'a gelmişti. Kız kardeşimle birlikte kendisiyle buluşup geçirdiğim güne dair cümle kırıntılarını bu yazımda toplayıp seninle paylaşmıştım sevgili okur.


Aradan iki yıl geçti ve hepimizin kendine göre bir hayat koşuşturmacası kendiliğinden oluverdi. Ancak mesafeler iletişimi koparmamıza engel olmadı. Hala daha arada da olsa hal hatır sorarız birbirimize. Endonezyalı mektup arkadaşımız gezmeyi çok sever. Öyle ki bir sürü ülke gezip görmüşlüğü vardır. Mümkün oldukça da gezip gördüğü yerlerden bizler için ufak hediyeler toplar ve gönderir.

Geçtiğimiz ay bize bir paket göndereceğini söyledi. Kısa zaman önce Hong Kong'a ailesi ile birlikte gezmek amaçlı gitmişler. Oradan da ufak hediyeler almış bize. Çok sevindik bu ince düşüncesi karşısında. 




Gönderdikleri arasında en dikkatimi çeken parça geleneksel kıyafetli bir kadın gibi görünse de aslında bir kadın mahkumun giymiş olduğu mahkum kadın ceketi olarak isimlendiriliyor. Çin'de adı duyulmuş bir opera gösterisi olan ''Yu Tang Chun'' 'da rol alan bir kadın mahkumun giysisiymiş.

Göndermiş olduğu bu güzel posta için arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.


8 yorum:

  1. Çok güzel farklı ülkelerden arkadaşlar edinmek :) Benim de Peru'dan arkadaşım oldu birkaç gün önce ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adına çok sevindim. :) Evet, farklı kültürlerden arkadaşlar edinmek çok hoş. ^-^

      Sil
  2. Gerçekten paketleri gördükce içim gidiyor bir sebepten dolayı postalarım 1 aydır falan gelmiyor :( senin bu paket içimi açtı 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gelen paket barkodlu. Ne yazık ki barkodsuz paketlerim ne gitti ne de geldi. Bir aydır ben de aynı sorunu yaşıyorum. :/

      Sil
  3. hatırlıyorum eveeet oleey ne tatlı bişiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Farklı ülkelerden,kültürlerden arkadaşların olması çok güzel bir duygu olmalı.Gönderdiği şeyler ile o kültür hakkında bilgilerin oluyor.Benim hiç olmadı ama,olmasını isterdim.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER