1 Eylül 2019 Pazar

MERHABA SONBAHAR






Eylül.
Nihayet sevdiğim mevsimlerden birine giriş yaptık sevgili okur!
Kavurucu geçen sıcak ayların ardından sonbaharı iple çekiyordum. Bugün hava çok güzeldi. Güneşli olsa da serin bir gündü.

Bugün arkadaşlarımla buluştuk. Ve uzunca bir gün geçirdik birlikte. Hayatımda sayılı insanlar vardır. ''Az insan çok huzur'' düşüncesini yaşım ilerledikçe ve insanların iç yüzünü tanıdıkça benimsedim. Bu yüzdendir ki dostum diyeceğim insan sayısı fazla değildir.

Yaşlar birer birer gelip geçince hayatımızda sadece büyümüyoruz aslında duygularımız, düşüncelerimiz hatta hayata olan bakış açımız bile değişebiliyor ya da olgunlaşabiliyor. İnsanlarla dolu çok karmaşık ve kalabalık bir hayatım olsun istemezdim sanırım.







6 yorum:

  1. Merhaba ben size abone oldum umarım sizde benim sitemi ziyaret edip takip edersiniz kolay gelsin diliyorum size.

    YanıtlaSil
  2. eylül ve sonbahar en sevdiğiim :) huzur ivit hıhım az insan iyiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbahar güzel oluyorr. Rengarenk yaprakların sokakları süslemesi bile harika bir görsel şölen insana. :)

      Sil
  3. Sıcaklarla aram yok, boğuyor sıcak beni
    bu yüzden kışı ve sonbaharı sabırsızlıkla bekleyenlerden biri de bendim :) mutlu ve ağız tadıyla günlerin olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pek aram yok sıcak havalarla. Özellikle nemli havalar. -,-
      Sana da güzel günler diliyorum! ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER