29 Eylül 2019 Pazar

THE HAUNTING OF HILL HOUSE



tepedeki ev konusu



Tepedeki Ev, ABD 2018 yılı yapımı dizi. Şimdilik 1.sezonu bulunuyor. 
Dizi, adını tepede yer alan ve geçmişi çok eskiye dayanan tepedeki bir evde geçmekte. 
Ev eski olmakla birlikte oldukça büyük ve korkutucu. Bu evde çocukluklarını geçiren beş kardeş vardır. Bir süre anne ve babaları ile birlikte bu evde yaşarlar. Fakat çocuklar bu evde kendileri dışında yaşayan başka insanlar da görürler. Bu paranormal olaylara inanmak istemeyen anne baba zamanla durumun kendi düşündükleri gibi olmadığını ve çocukların haklı olduklarını anlarlar.

Aradan çok uzun bir süre geçer. Beş kardeş yollarını ayırır. Herkes kendi hayatı ile meşgulken beklenmedik bir ölüm haberi ile aile üyeleri tekrar bir araya gelirler. Ailenin peşini bırakmayan geçmişi onları bir kez daha kötü bir şekilde karşılar. Hep beraber son bir kez daha tepedeki eve gidip geçmişleri ile birlikte kim olduklarını bilmedikleri hayaletlerle yüzleşmek zorunda kalacaklardır.

Dizi fazlasıyla karanlık ve ürkütücü bir konuya sahip. İzlerken korkmamak mümkün değil. Sıradan bir hayalet dizisi değil. Konu, izleyiciyi içine çekiyor ve sonra ne olacağını merak ettiriyor. 

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Fazla karanlık bir dizi. Bir de korka korka izledim ben . :)

      Sil
  2. Merak ediyorum ama korkmaktan da korkuyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Konusunun aşırı iyi olması ama bir yandan da aşırı korkmam:)

    YanıtlaSil
  4. Korkarım diye hala izlemedim :D Arkadaşım da bana sürekli öneriyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz korka korka izledim. :) Fakat konusu fazlasıyla iyi ve merak uyandırıcı.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER