25 Eylül 2019 Çarşamba

SEVGİLİ DOST #28





Sevgili dost,
Yağmurlu günleri çok severim. 
Yağmurun kokusu, sesi apayrı bir huzur ve mutluluk verir insanın kalbine. 

Her insanın da kalbi olmuyor. Kalbi var gibi gözükse de gerçekte o kalpte ne bir vicdan ne de bir merhamet taşıyabiliyor insanlar. Çok mu ağır geliyor, bilmiyorum sevgili dost. Biz merhametimizi ve vicdanımızı yitirmeyenlerden olalım sevgili dost.


Kendimizi ve çevremizdeki insanları mutlu etmek için bazı şartlar olabiliyor hayatımızda. 
Sevgili dost, 
Bunun ilkide kalbi temiz tutmaktan geçiyor. 
Kalp nasıl temiz tutulur ki diye sorma bana. 
Çünkü her insan kendi kalbini en iyi bilen ve tanıyan değil midir ki?


Sevgili dost,
Yağmur sesi..
Camına vuran yağmur sesine kulak ver ve gözlerini kapayıp usulca dinle.

9 yorum:

  1. Yağmurlu günleri evdeysem severim. İşe giderken yürüme özürlü biri olarak her yerim su ve çamur içinde kalıyor maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yağmurda dolaşmayı da seviyorum. Tabii eğer çizmem ya da botum ayağımdaysa, tabii bir de yağmurluğum olacak. :)

      Sil
  2. Eylül bitiyor, yağmurlar geç de olsa başladı. Ben de yağmuru çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sonbahar ekimde başlayacak bu gidişle sanırım. ^-^

      Sil
  3. Ne güzeldir yağmur sesi.. Allah hepimizi kalbi güzel insanlar ile karşılaştırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur sesi de güzel, sonrasında oluşan toprak kokusu da. :) Amin inşallah.

      Sil
  4. Maalesef böyle insanların sayısı da giderek artıyor. Nasıl bir dünya bekliyor bizi ve gelecek nesilleri.

    YanıtlaSil
  5. yağmur temizlesin o zaman kalpleriiii :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER