19 Eylül 2019 Perşembe

SEVGİLİ DOST #27





Sonbahar.
Seni de duygu yüklü düşüncelere daldırıyor mu sevgili dost?
Tenine değen ılık bir rüzgar, işittiğin yaprakların sesi, camına vuran yağmur damlaları, ağaçlardan dökülen rengarenk yapraklar. Sonbahara dair en sevdiğim şeyler bunlar.


Sevgili dost,
Sebepler birer perdedir hayatımızda. 
Yaşamdaki her şeyin bir sebebi var. 
Hayatında olanlar için şükret, olmayanlar içinse yakınma. 
Dua et.

Sevgili dost,
Bir güvercin kondu balkonuma. Kısa bir süreliğine de olsa bir an gözlerim buluştu onunla. O bana baktı, bense ona. Kim bilir kaç gökyüzüne kanat çırpmıştır.


Sonbaharın en güzel yanı da iki duyguyu bir arada tutabilmesi sevgili dost.
Düşen bir yaprak hüznü, toprağa düşen bir damla yağmur sevinci barındırıyor. 
Sevgili dost,
Sonbahar kokulu günler diliyorum sana!

7 yorum:

  1. çok keyifli ve hoş bir yazı 😊 sonbahar hüzün sakinlik renk renk yapraklar demek 🍂 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengarenk yapraklar arasında dolaşmak da ayrıca huzur verici. :)
      Huzurlu ve mutlu günler!

      Sil
  2. Baharlar başlangıç gibi gelir hep bana da. Ama sonbahar bir başka güzel. En çok sevdiğim kış mevsiminin de habercisi. ^-^

    YanıtlaSil
  3. Sonbahar kokulu günler ne hoş bir tabir olmuş. :) Bolca huzur ve sağlıklı günleriniz olsun bu güzel dileğinizin yanında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel düşüncelerin için teşekkür ederim sevgili Gonca. Mutlu akşamlar! :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER