6 Eylül 2019 Cuma

ÇİN'DEN KARTPOSTAL






Merhaba sevgili okur!
Çin'den selamlar getirdim sana. Bugün paylaştığım kartpostal Çin'de yaşayan bir arkadaşımdan geldi. Postcrossing sayesinde instagram üzerinden iletişime geçtik. Her ikimizde birer tane kartpostal seçtik. Benim seçtiğim kartpostal sulu boya ile yapılmış Çin'in yerel sokaklarına ait bir karpostal oldu.

Kartpostalı gönderen arkadaşım birkaç tane de Çince kelimeler yazmış yanına anlamlarıyla birlikte. Ardından bu kartpostalın ön yüzeyinde yer alan resimle ilgili bilgiler vermiş. Hong Kong'un ''Sheung Wan'' ilçesindeki çok eski bir sokağa ait. Bu ilçe kurutulmuş deniz ürünleri ile meşhurmuş. 

Kartpostalın arkasında yazılanlar böyleydi. Yine yeniden bir kartpostal sayesinde güzel şeyler duyduk öğrendik. Bence kartpostal yazmayı denemeyen kalmamalı.
Başka bir ülkeye de değil, en yakınında bulunan birine de kartpostal yazarak deneyebilirsiniz. 

Huzurlu hafta sonları şimdiden!



17 yorum:

  1. Çok güzel bir sokakmış, böyle eski ve dar sokakları seviyorum özellikle de denizle son buluyorlarsa... :))

    YanıtlaSil
  2. Kartpostalların her biri birbirinden güzel... Bir o kadar da anlamlı. Ne çok özledim yılbaşı kartpostallarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki her yerde bulamıyoruz artık kartpostalları eskisi gibi.. Bu da unutulup gidecek belki de bir gün.. :')

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir uygulama :) yeni şehirler, memleketler, hayatlar tanımak heyecan vericidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle harika bir duygu. Farklı kültürlere merakı olan insanlar için de güzel bir hobi. :)

      Sil
  4. Yaaa ne kadar sevimli :) ben de isterdim :D 😊en son 2010 da yılbaşı kartpostalı vermişti arkadaşım 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence en yakınından birine bir kartpostal yazıp bu güzel duyguyu tekrar yaşayabilirsin sevgili Pastel .:)

      Sil
  5. Aslında Tuğçe bir gün bloggerlar ile kartpostallaşma etkinliği yapabiliriz😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet bu çok huş bir fikir, yapabiliriz bunuu. :) Ben mektup arkadaşlığı olanını yapmıştım ilk zamanlar. :)

      Sil
  6. Böyle bir hobiye sahip olmak gerçekten çok güzel ilkaycığım. :)

    YanıtlaSil
  7. kartpostaldaki resim çok güzelmiş ama yaaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER