19 Haziran 2018 Salı

ÇABUK BİTEN GÜN





Açıkçası bugün nasıl geçti anlamadım. Çok hızlı biten bir gün oldu ilk iş günü benim için. 
Geçen yıl bu zamanlarda öğrenciyken staj da yapıyordum. Ne zor günlerdi.. 
Bunu nereden oldu da hatırladın Tuğçe diye sorarsan bana, kuruma Çocuk Gelişimi okuyan öğrenciler geldi. Stajyer olarak. Hatta bir tanesini de dersime aldım gözlem yapması için. Bana verilmişti.🙈 

Çok farklı hissettim. Aklıma stajyer olduğum zamanlar geldi. Daha dün gibi ama bir iki yıl geçti üstünden. Stajyerlere uzaktan bakınca heyecanlarını, mesleğe olan heveslerini, sordukları soruları görünce ''acaba ben de mi stajyerken böyle görünüyordum uzaktan'' diye geçirdim içimden.😊 

Resimdeki çiçek sence de çok güzel değil mi? Bu çiçeğin adı saat çiçeği imiş. Çarkıfelek çiçeği de deniyor. Ayrıca latince bir adı da var. Görünüş olarak gerçekten de bir saati andırmıyor mu? 

15 yorum:

  1. hıhım ivit çokzel çiçek :) ay sen de eskidin işteeeee meslekteeee hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. Resim ve konu başlığı gerçekten uyumlu olmuş :) Ve benim kızım da anasınıfından mezun oldu. Çok üzüldüğü birşey vardı stajyer ablasını çok seviyordu. Onu göremeyeceği için çok ama çok üzüldü. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, evet gerçekten çok hoş bir çiçek, fotoğrafı siz mi çektiniz? Yazınızı okurken sizin de mesleğiniz de bir çiçek olduğunuz hissini kapıldım. Hayecanlı, narin, hassas ve çalışkan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotoğrafı ben çektim. :) Çok teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için. ^-^

      Sil
  4. Gerçekten çok güzel ve farklı bir çiçekmiş. Çiçeği burnunda öğretmenim, işaallah hep ilk günlerdeki heyecanınızı kaybetmeden emekli de olursunuz.

    YanıtlaSil
  5. ay bak yeni arkadaşımız sakura ile meslektaşmışsınııız yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. resimdeki çiçek passiflora.. bende bir iki sene evvel öğrendim.. hatta yazım bile var pasiflora üzerine. tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  7. Staj deyince heyecanlandım şu an, ben de bu ağustosta staj yapacağım kendi bölümümde :)) Çiçek çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım inşallah güzel geçer stajın ve güzel anılar edinmen dileğiyle. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER