27 Haziran 2018 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN TATLI KIZ






Güne tatlı bir telaşla başladım. Aslında bu heyecan dünden itibaren başladı. 
Çünkü bugün sevgili kız kardeşimin doğum günü. 
20. yaş günü.
En güzel yaş.
Hem kardeş hem dost gibi.. 
Bazen de sırdaş, dert ortağı, tebessümlere boğulma sebebi..
Her kardeş gibi bizde de ufak tefek anlaşmazlıklar olsa da hep bir orta yol buluyoruz. 
Tatlı telaş demişken.. Ne alsam ne yapsam diye düşünüp durdum. Sonra kız kardeşime not yazıp çiçek göndermeye karar verdim. Çünkü bu onun için bir ilk. Yani hayatındaki ilk çiçeği.😊
Unutulmaz bir anı bırakmak istedim ve bu da gerçekleşti.
İkinci bir sürprizi de blogumda yapmak istedim. Bu blogumu onun, beni teşvik etmesiyle açmıştım. Daimi olarak blogumu ziyaret eden okurlarımdan da bir tanesidir. O halde bundan sonraki satırlarım senin için sevgili kardeşim;

Daha nice birlikte gülüp eğlendiğimiz, mutlu, sağlıklı, huzurlu günlerimiz olsun inşallah.
Ve en önemlisi önünde hep güzel günlerin olsun. Seni seven, hatırlayan ve  yanında olan yeni yeni dostların olsun.
Doğum günün kutlu olsun tatlı kız! 💜💛



4 yorum:

  1. ayyyyyy biricik şirin kardeşleeer :) hep çiçek gibi olun kiii :)

    YanıtlaSil
  2. İnsanin 20 yaşlarında bir kız kardeşinin bulunması bir ayrıcalık bence 😅 Tabi bizimde siz gibi ablalarımızın olması. Doğum günü kutlu olsun. Ne unutulmaz bir hediye 😍

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER