12 Haziran 2018 Salı

THE RAIN





Bir virüsün tüm ülkeyi etkisi altına almasıyla insanların amansızca kaçış mücadelesi verdiği dizi. Bu virüs yağmur ile birlikte bulaşıyor. Yağmur yağdığında tenine temas ederse virüse yakalanmış oluyorsun.

Dizide başrol karakterlerde bir kız ve oğlan çocuk var. Bunların ikisi kardeşler. İlk virüsün yayılmasından önce yani ilk yağmur damlalarının şehre düşmediği esnada iki kardeş ve ailesi babalarının öncülüğünde bir sığınağa doğru yola koyulmuşlardır. Sığınağa varırlar ancak kardeşler bu sığınağın ne amaçla ve kim tarafından yapıldığına anlam veremezler.

Ailesini ardında bırakan baba, oradan ayrılmak zorunda kalır. Aradan 6 yıl geçer. İki kardeş sığınakta uzun yıllar geçirirler. Babalarından bir haber alamazlar. Bir yandan da dışarıdaki durumu merak ederler. Üstelik erzakları da tükenme noktasına ulaşmıştır. Bu iki kardeşin bir sonraki planı ne olacaktır?


10 yorum:

  1. Netflixte gördüm listeye ekledim. Konusu ilgimi çekti izlenecekler arasında 😀

    YanıtlaSil
  2. İzlenecekler listeme aldım. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Hemen ekledim listeme 👍🏻

    YanıtlaSil
  4. yaa:D ne kadar artık standartlaşmış bir kurgu olsa da yeri bende ayrıdır The Rain'in.İlk Netflıx dizim olur kendileri:)).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mii? :) Hoş bir tevafuk olmuş öyleyse. :) Ben yeni karşılaştım diziyle.

      Sil
  5. Konu öyle.. Hatta bazı filmlerde de benzer konular mevcut. Ama bu dizide bol sürprizler var. Tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER