29 Kasım 2019 Cuma

HATIRLANMAK







Meslek hayatıma en zor olanından başladım. Sektör özel eğitim ve rehabilitasyon olunca ve üstüne özel bir kurumda çalışmayı da ekleyince hem mental hem de fiziksel açıdan zorlayıcı olabiliyordu. Ancak tüm bu zorluklara rağmen çok güzel öğrencilerim oldu. Arada bir öğrencilerimin annelerinin arayıp hal hatır sormaları o kadar çok mutlu ediyor ki beni. Demek ki diyorum, öğretmenliğin en güzel yanlarından biri de işte tam olarak bu.

Ben kendimi fazla sabırlı bir insan olarak bilmezdim. Fakat zamanla mesleğimle beraber hem kendime sabırlı olmam gerektiğini hem de öğrencilerime sabırlı olmaları gerektiğini öğrettim. Sonra bir de baktım ki sabrettiğim o süreç içerisinde öğrencilerimden olumlu geri dönüşler alabildim. 

 Okumaya geçirdiğim ilk öğrencimi hiç unutmam. İki yıl geçmesine rağmen o da beni unutmuş değil.😊 Annesinden bugün bir mesaj aldım. Mesajı beni mutlu etse de biraz hüzünlendirdi de. Bir çocuğun kalbinde yer edinmek, öğretilen tek bir harfin tesirini yitirmemesi, öğretmeni olarak unutulmamak paha biçilemez bir his. 

Eğer tekrar öğrencilik zamanlarıma dönseydim yine hiç tereddüt etmeden bu mesleği seçerdim. 


11 yorum:

  1. İyi ki bu mesleği seçmişsiniz o zaman. Daha nice güzel anılarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  2. özel eğitim ve rehabilitasyon çalışmanız aslında karma sınıflar için güzel bir deneyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yönden iyi olabilir ancak yorucu yönleri de fazla.

      Sil
  3. Ne kadar güzel ..Dilerim daha nice güzel öğrenciler yetiştirirsin güzel öğretmenim ...sevgiler canım benim ..

    YanıtlaSil
  4. Severek yaptığınız için sabrınız mükafatınız olmuş demek ki :)

    YanıtlaSil
  5. oleeey öğrencilerin şanslı ki zateeen :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgini, o minik kalpler de hissediyor zaten. Bir bakışıyla bile anlayabiliyorsun bunu. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER