1 Kasım 2019 Cuma

MERHABA KASIM






Merhaba sevgili okur!
Kasım geldi, pek soğuk geldi. 
Bu ayı çok seviyorum. Bu ayda doğmuş olmam bunda büyük bir etken sanırım.

Ekim ayı benim için dolu dolu gezdiğim, yeni yerler keşfettiğim ve bolca anı biriktirdiğim bir ay oldu. Yani gezi defterime biir sürü anı kaydetmiş oldum. Bu yüzden pek mutluyum.

Kasım ayı kış mevsiminin habercisi. Kış mevsimini de çok severim. Kar yağışını seyretmeyi değil de en çok karda yürümeyi severim. Karda yürürken ayakkabılarımdan çıkan o sesi severim. Sonra gökyüzüne başımı kaldırıp düşen karları takip etmeyi severim. Ve tabii karda yürümeyi, kartopu savaşı ve kardan adam yapmayı da. 

İstanbul'da kış mevsimi çok güzel geçer. Sokakta kestane satıcıları olur. Ve akşamları mahallemizden geçen bozacı. İstanbul'un tarihi yerleri, Galata ve Balat sokakları kar fotoğrafları çekmek için harika yerler olabiliyor.

Bugün aklıma eskiden dinlediğimiz şarklıların daha anlamlı ve daha kaliteli olduğu geldi. Sanırım eskide kalan güzel şeylerin kıymetini yerine gelen yeni şeylerle anlamış oluyoruz. Bu durumda da düşünüp, kıyaslama içerisine girebiliyor insan.
Bu da bugünün dinletisi olarak kalsın sevgili okur, huzurlu geceler!




10 yorum:

  1. Aaaaa o zaman sende akrepsin , bende akrebim de hihihihihi ^^ ayyy sonunda havalar soğudu çok mutluyum , yağmurda yağdı misss gibi hava ohh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hı hım ben de akrep burcuyum. ^-^ Kışı be de iple çekiyorumm. :)

      Sil
  2. Kasım'ı bende seviyorum. Genel olarak soğuk havayı seviyorum. İlginç bir durum farkındayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre ilginç değil. Çünkü ben de soğuk, karlı havaları pek severim. :)

      Sil
  3. Adana için yağmur zamanları 😊 sonbahar kış arasında çok kısa bir zaman dilimi oluyor burada sanki yazdan kışa hemen geçiş gibi 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralar da öyle evett. :') Burada da yağmur sezonu devam ediyor.

      Sil
  4. kar olsun tabiiiii salep olsuun ama kestane çok paalı oluyo yaa sokaktaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahlepsiz olmaz ki. :) Kestaneler dışarıda pahalı dediğin gibi, pişmemiş almak daha hesaplı. :)

      Sil
  5. Şimdi yazını okuyunca fark ettim ki zaman ne hızlı geçmiş! Geçen seneki doğum gününde sana bir mektup göndermiştim ^^ Kışın gelmesi beni de sevindirdi kazaklar ve montlar giyebileceğimiz için :D Yüksek Sadakat'in ilk albümünü ben de çok severim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırladımm. :) Çok mutlu olmuştum, soğuk bir gündü. İşten eve gelmiştim ve masamda senin mektubunu görmek tüm yorgunluğumu almış ve çok mutlu etmişti beni. :) Ah zaman.. Çok çabuk geçiyor sahiden de. :')
      Yüksek Sadakat şarkılarının her biri çok duygusal ve kalbe dokunuyor. ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER