9 Kasım 2019 Cumartesi

İKİ FİNCAN KAHVE







En sevdiklerim arasında yerini alır, kahve.
Ama sütlü orta şekerli Türk kahvesi olacak. Bir de yanında sohbetini sevdiğim, konuştukça muhabbete dalacağım dostlarım olacak. İşte o zaman içilen kahvenin tadı bambaşka oluyor. Eşsiz bir tat alıveriyor.

Herkesle de içmem Türk kahvesi. Sohbetini sevdiğim, samimiyetine inandığım insan olacak karşımda. Kahve deyip geçmeyin. Kahve her mevsimde güzel gidiyor. Ve her mevsime ayrı yakışıyor. Bilmiyorum ama bana mı öyle geliyor sadece? 😊

Değişik mekanlarda kahve içmeyi de çok severim. Özellikle keşfedilmemiş, sessiz sakin yerler hoşuma gider. Fazla kalabalık yerlerde mecbur kalmadığım müddetçe oturmayı pek sevmem. Üsküdar'da sık sık gittiğim yerler olur. Sırf kahvesini ve nezih ortamını sevdiğim için. 

Kahve çekirdeklerini de çok severim. Kahve kokusunu da. Demem o ki sevgili okur, bir fincan kahve içmeye ortak olacak dostların varsa şanslısın. 

13 yorum:

  1. Kahve dostum genelde ablam oluyor ama kahveyle paylaşılan zaman gerçekten çok özel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyası,
      Ne kadar hoş. :) En iyi dostu kardeşi olmalı insanın. ^-^

      Sil
  2. bir ara bizde deli gibi kahve içmeye sarmıştık.kah çay kah kahve diye bir kulüp kurduk.sonra bir baktık muhabbet iyi mekanlar iyi kahveler iyi durduramıyoruz kendimiz kulübün adını kah kafein kah kokain yaptık.sonra baktık iyice kahve delisi olduk tama dağıtalım kulübü dedik en son.bana onu hatırlattı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Tebessüm ederek okudum grubunuzun isimlerini, eğlenceliymiş. ^-^

      Sil
  3. sütlü türk kahvesi seviyon yaniii. tatlı sevdiğin için tabii :)

    YanıtlaSil
  4. Kahvenin her türlüsünü çok severim ben ve katılıyorum kahvenin mevsimi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday,
      Farklı kahve türlerini denemeyi ben de severim ama favorim sütlü Türk kahvesi. ^-^

      Sil
  5. Ben de bayılırım Türk kahvesi içmeye Tuğçe kızım. Kızımla karşılıklı günde birkaç fincan içeriz. Seninle de içmek isterdim. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren,
      Ben de çok isterim bunu Ece Abla, inşallah diyelim öyleyse. :)

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    İnsanın kendi için yaptığı kahve de bambaşka lezzette oluyor. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER