15 Kasım 2019 Cuma

KORE'YE MEKTUP








Bugün Koreli arkadaşıma mektup yazdım. Uzun zaman sonra mektup yazmayı özlediğimi de fark etmiş oldum. Koreli arkadaşımla iki yılı aşan bir süredir dostluğumuz var. Sohbetlerimiz sadece mektuplaşmakla kalmıyor arada bir mesajlaşıp sohbet ettiğimiz de oluyor. Hatta geçtiğimiz yaz ilk defa görüntülü aramıştık birbirimizi ve bu benim için çok farklı, unutulmaz bir deneyim olmakla birlikte anı olarak saklayacağım anlardan biri oldu.


Koreli arkadaşıma birkaç farklı şehirden gezip gördüğüm yerlerden ufak hediyeler de almıştım. Küçük bir paket hazırlayıp mektubunu da yazıp Ptt'nin yolunu tuttum. Çok şükür ki şu sıralar oturduğum semtteki Ptt çalışanları kibar ve güleryüzlü. Açıkçası aksi olduğu zaman postane fobisi oluşuveriyor bende.


Paketi gönderdim. Ardından Koreli arkadaşıma da mesaj attım. Ondan aldığım mesaj biraz kötüydü doğrusu. Abisi bir kaza geçirmiş ve hastanede tedavi görüyormuş. Durumu da dediğine göre ciddi. Bunu duyduğuma üzüldüm. Teselli mesajı göndermekten ve iyi dileklerde bulunmaktan başka şansım da yoktu, öyle yaptım.

Hayat gerçekten çok kısa. Mutluluklarla birlikte üzüntüler de hayatımızın birer parçası. O yüzden sevdiklerimiz yanımızdayken kıymetini bilelim ve onlara sımsıkı sarılalım.
Huzurlu geceler sevgili okur.

14 yorum:

  1. Ne güzel farklı kültürden arkadaşın olması.
    Ne zaman ne olacağı belli olmuyor gerçekten, farkında yaşamak lazım.
    Huzurlu geceler sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta iyi kötü bir şeylerle karşılaşıyoruz..
      Teşekkür ederim. Sana da huzurlu geceler! :)

      Sil
  2. çok güzel gerçekten ...evet ne zaman ne olacağı belli olmuyor o yüzden anı ve yaşamak keyfini çıkarmak gerekir.. mutlu huzurlu geceler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anı yaşamak en önemli şey. Geçmişte takılı kalmamak da çok önemli. Huzurlu geceler sana da. :)

      Sil
  3. etkileşim güzel
    mektup yazmak mektup almak....unutuldu artık neredyse

    YanıtlaSil
  4. Çoğu insan ptt'yi sevmiyor ama bizim buradaki çalışanlarda çok güleryüzlü ve samimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan birkaç yıl öncesinde çoğunlukla kötü anılara sahibim oradaki çalışanlarla ilgili. Neyse ki son zamanlarda bu durum tam tersi. :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel artık mektup yazan hiç yok :)
    Umarım en kısa sürede arkadaşının abisi iyileşir...

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten öyle bir hal aldık sevgili İlkay..
    Sanırım dost bulmak zorlaştı. Ve dostun, arkadaşın olduğunu sandığın kişilerin gerçek yüzünü zamanla görmek de artık sıradan geliyor belli bir zamandan sonra. Hayatımızdaki iyi insanların kıymetini bilmek dileğiyle! :)

    YanıtlaSil
  7. Umarım abisi bir an önce iyileşir. Mektup dostluğu gerçekten çok özel. Yüz yüze görüştüğün insanlarla bile mektuplaşmaya başlayınca başka bir hale bürünüyor her şey sanki mektubun bir büyüsü var.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER