15 Haziran 2020 Pazartesi

The Third Charm






The Third Charm, Güney Kore 2018.

Seo Kang Joon, üniversite yıllarında öz güveni ve sosyal çevresi olmayan ancak derslerinde oldukça başarılı genç bir çocuktur. Evden okula okuldan eve hayat süren bu genç çocuk bir gün bir kızla tanışır. Tanıştığı kız oldukça hayat dolu ve sevecendir. Birtakım imkansızlıklardan dolayı üniversite okuyamayan genç kız bir kuaförde çalışmaktadır.

Zamanla bu iki karakter birbirine yakınlaşırlar. Ancak kısa bir zaman süre sonra bilinmeyen bir sebepten dolayı kız, oğlanı terk eder ve hayatlarına devam ederler. Aradan yıllar geçer ve ikili tekrar karşılaşır. Kang Joon artık bir polis olmuştur. Karşılaşmalarının ardından yolları başka bir gün tekrar kesişir ve böylelikle arkadaşça tekrar görüşmeye başlarlar. 

Geçmişte bir ayrılık yaşayan çift, sorunlarını çözmeden tekrar bir araya gelirler. Aralarındaki sevgi çok kuvvetlidir. Fakat bir gün Kang Joon, çok sevdiği kadın tarafından yine bir sebepten dolayı terk edilir. Yaşanan bu olay üzerine istifasını verip başka bir ülkeye gider. Yeni hayatı ona çok iyi gelir. Bir sürü yer gezmekle birlikte önüne fırsatlar çıkar ve aşçı olur aradan zaman geçer ülkesine döner.

Ülkesine döndüğünde hayatı çokça değişmiştir. Her ikisinin de hayatında başka insanlar vardır. Her ikisi de birbirine yabancı olmuştur. Bu ikilinin yolları üçüncü ve son kez kesişecektir.





14 yorum:

  1. Yeni bir dizi daha listeme eklendii teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  2. Ayy böyle kız karakterlerinin olduğu dizileri izleyemiyorum , sinirden ekran yumrukluyorum resmen , bir keresinde sinirden kramp girmişti hahahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha Nur Turhan,
      Ben de bazı yerlerde sinir ola ola izledim. :')

      Sil
  3. çok beğendim konusunu saool :) yolda izledin herhaldeee hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. Seo Kang Joon çok sevdiğim bir oyuncu ama bir türlü izlemek gelmiyor içimden. Netflix'de sürekli size uygun deyip çıkartıyor. Bilemiyorum kadın oyuncu biraz itici geldi bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Evett çok iyi bir oyuncu. :) Kadın oyuncunun davranışları baya tutarsızdı dizide.

      Sil
    2. o zamab bir süre daha uzak kalayım :)

      Sil
  5. sevgili bir pembe sever blog adresimi değiştirdim

    https://nursedacik.blogspot.com/

    yeni adresim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursedacık,
      Pekii, teşekkürler bilgilendirdiğin için. ^-^

      Sil
  6. İlkay,
    Dram-romantik türde. Bazı yerlerde ben de zor izledim. Başrol kadın karakter sağolsun. :')

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER