14 Haziran 2020 Pazar

Bursa'ya Yolculuk






Günaydın sevgili okur.
Bu yazıyı dün yazacaktım fakat yol yorgunluğundan dolayı derin bir uyku çektim.
Dün Bursa'ya günübirlik bir yolculuk yaptım. Ailecek anneannemi ve dedemi ziyaret ettik. Kısıtlamalardan dolayı uzun süredir görüşemiyorduk. Bu ufak ziyaret hem bize hem de onlara çok iyi geldi.




Kahvaltımızı hep birlikte yaptık. Sonrasında da bahçede gezintiye çıktık. Birkaç bahçe işinden sonra da ağaçlardan olgunlaşan meyvelerden toplayıp yedik. Hatta ağaca çıkıp vişne bile topladım. Çocukken ağaçlara çok çıkardım. Ağaçların tepesinden inmezdim.😊



Daha sonra bahçede kuş sesleri eşliğinde dolaşmaya başladım. Doğa ile baş başa kalmayalı epey olmuştu. Yeşili, maviyi, rengarenk çiçekleri görmeyi özlemişim. Şansımıza hava da güneşliydi. Çok sıcak da değildi. 
Rengarenk çiçekleri görünce bir sürü resim de çektim tabii. Papatya topladım kendime. 
Göğün mavisini, pamuk gibi bulutları bol bol seyrettim. Yorucu olsa da çok güzel bir gündü. Bu fotoğraf kareleri de günün ardından geriye kalanlar.







11 yorum:

  1. Karantina günlerinden dolayı malesef büyüklerimizi ziyaret edemedik. Kim bilir ne kadar çok sevinmişlerdir. Sizin içinde değişiklik olmuştur. Bizde yakin bir zaman da ziyaret etmeyi düşünüyoruz. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yankım ve Gölgem,
      Evet çok mutlu oldular. :) Size de iyi yolculuklar şimdiden. ^-^

      Sil
  2. Yaa ne kadar güzel. Hem fotoğraflar hem ziyaret :) Ben de okurken mutlu oldum. Ahh tamamen eskiye dönsek ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. fatmauzmez.blog,
      Evett güzel şehirdir. :) Bursa'nın merkezi

      Sil
  4. Ne kadar iyi olmuş sizin için.Anneanneniz iyidir umarım ne cok özlemiştir sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Çok özlemişiz birbirimizi. Sarılamasak da görüşmemiz bile yeterli oldu. :')

      Sil
  5. oleey senin bursa gezilerin hep keyifli oluyooooo :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER