8 Haziran 2020 Pazartesi

MİM | 8 SORUDA YAZ





Sevgili arkadaşımız Beaut&life Türkiye blogunun sahibesi yaz ayının gelmesiyle güzel mi güzel bir mim başlatmış. Bu mimin konusu yaz ayı ile ilgili ve sekiz sorudan oluşuyor. 
Bu mime beni de davet ettiğin için teşekkür ediyorum.😊
Onun mim yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Şimdi de mim sorularını cevaplamaya başlayalım.


1. Sıcak mevsimler mi soğuk mevsimler mi, neden?

Çok sıcak havalarla aramın pek iyi olduğu söylenemez. Güneşi elbette seviyorum. Güneşli havalar apayrı bir enerji ve motivasyon verir bana. Ancak çok sıcak ve nemli havaları sevmiyorum. Bu yüzden de favori mevsimim her zaman kış olmuştur. Mevsim geçişlerinde yer alan bahar aylarını da çok severim. 


2. Tatilde ne yapmaktan hoşlanırsın?

Deniz, kum ve güneş üçlüsü ile buluşmaktan. Sahil kenarında yürüyüşler yapmayı severim. Sonra doğa yürüyüşleri en sevdiklerimden. 


3. Nereye gitmek istersin?

Şu sıralar en çok gitmeyi istediğim yerlerin başında, sessiz sakin ve doğa ile iç içe olabileceğim bir yerde yürüyüş yapmak yer alıyor.


4. Yazın yaşadığın en güzel anı nedir?

Ailecek yapılan tüm geziler, en güzel anılarımdan olabilirler.

5. Senin için yazın olmazsa olmazı nedir?

Kış aylarında çok sık dondurma yemem. Bu yüzden yazın olmazsa olmazı benim için dondurma.

6. Yaz rengin hangisi?

Beyaz, toprak renkleri, açık mavi.


7. Yazın kullandığın favori kozmetik ürünlerin neler?

Makyaj yapmadığım için dışarı çıkarken yüzüm için sadece güneş kremi uyguluyorum. Missha Yu Ryeo Whitening Sun.


8. Bu yaz ne yapmayı planlıyorsun?

Küçük çaplı gezi planlarım var ancak içinde bulunduğumuz virüs koşullarından dolayı bu planlarım ne derece etkilenir bilemiyorum. 
Dilerim bu yıl herkesin gönlünce geçirdiği bir yaz mevsimi olur.









12 yorum:

  1. Çok güzel bir mim ama gif daha da güzel. Bayılıyorum animevari giflere. Yazı ben de pek sevmem ama tatili severim. :D

    YanıtlaSil
  2. Sıcak havalardan ben de çok hoşlanmıyorum. Gerçekten daraltıyor beni. Yaza dair senin de sevdiğin gibi tek sevdiğim şey dondurma kesinlikle *-*

    YanıtlaSil
  3. Mime katıldığın çok teşekkür ederim . Cevapların çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. ay evet evet bence de sen gezmeliiiiisiiiin :)

    YanıtlaSil
  5. İlkay Özgür,
    Kesinlikle, vurdumduymaz insan çok ne yazık ki...

    YanıtlaSil
  6. Ben de bahar aylarını çok severim. Yazın sıcağına pek katlanamıyorum.
    Umarım planladığım gibi güzel bir yaz geçirisin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yankım ve Gölgem,
      Bahar mevsimleri en güzelii. :)
      Teşekkür ederimm. *-*

      Sil
  7. Yazları hiç sevmiyorum yaa :( Vıcık vıcık her yerimiz ter P

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER