9 Haziran 2020 Salı

Are You Human Too






Are You Human Too, Güney Kore 2018.

Seo Kang Joon çok küçük yaşta babasını kaybeder. Babasının ölümü üzerine annesi ile birlikte yaşayan Kang Joon bir gün büyükbabası tarafından kaçırılır. Annesi ise oğlunu her yerde arar ancak onu bulamaz. Yapay zeka ve robotlar üzerine çalışan annesinin oğluna duyduğu özlem gün geçtikçe artar.

Oğlunun kaçırılmasının ardından çaresizce arayışlara giren annesi ise oğlunun birebir benzerinde bir robot yapmayı düşünür. Oğluna benzeyen robotu yapar ve onu kaçırılan çocuğunun yerine koyup sever.

İnsan olan Kang Joon'dan tamamen farklı olan bu robot, daha iyimser daha güleryüzlüdür. İnsan olan Kang Joon ise biraz huysuz ve kabadır. Annesinin kendisini aramadığını ve ondan vazgeçtiğini düşünen Kang Joon, annesinin izini sürer ve yaşadığı ülkeyi bulup oraya gitmeye karar verir. Annesi ile yüzleşmeye hazırlanan Kang Joon gittiği ülkede kendisine tıpatıp benzeyen robotu görür ve tam da o esnada bir trafik kazası geçirir. Yaşanan bu olayı gören annesi ise oğlunu tedavi etmek üzere evine götürür.

Bitkisel hayata giren insan Kang Joon'un yerine ise robotu geçer. Ve peşinde kötü adamların onu öldürmek istediği gerçeğini öğrenir. 

Bilim-kurgu, dram ve romantik türdeki dizi 18 bölümden oluşuyor.

13 yorum:

  1. Yarım bıraktığım dizilerden biriydi. Kang Seo Joon çok iyi oyuncu ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Evet kendini çok geliştirdi oyunculuk konusunda. ^-^

      Sil
  2. Çok ilginç bir konu. Not aldım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. İlkay Özgür,
    Çok güzel bir dizii. :)

    YanıtlaSil
  4. K-drama ya başlamamdaki ilk dizimdi bu diziden sonra kore dizilerine sardım güzel dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia Saray,
      Evett ben de pek sevdim bu diziyi. Oyunculuklar da güzel. :)

      Sil
  5. Konusu ilgimi çekmişti ve izlemiştim. Yarım bırakmamak için zorla bitirdiğim dizilerdendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azkaban Firarisi,
      Son bölümleri zorlamış gibiydiler biraz ancak ben genel olarak sevmiştim. ^-^

      Sil
  6. aaa nasıl yaaa güzel mi yani olmasa da olur muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Başrollerde sevdiğim oyucular olduğu için izledim biraz da. :)

      Sil
  7. ya ben bu diziyi çok sevmiştimm yazısını yazmak istedim ama fırsatım olmadı. iyi ki sen yazmışsın :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER