1 Haziran 2020 Pazartesi

Gökkuşağının Ardından








Toprak kokulu bir günden merhaba sevgili okur.
Bugün havanın kapalı olması yağacak olan yağmurun habercisiydi. 
Yağmurlu günleri seviyorum. 
Yağmurun sesini, yağmur ardından çevreyi saran taze toprak kokusunu solumayı, yağmurdan kaçan kuşları izlemeyi seviyorum.

Ve tabii yağmurun ardından gökyüzünden bizi selamlayan gökkuşağını da.
Bugün evin içerisinde ufak bir kaza atlattım. Çok şükür ciddi bir şey olmadı, şuan iyiyim. İkindiye doğru yağan yağmuru camımdan izledim bir süreliğine. Birden hızını arttırdı yağmur. Caddede ıslanmamak için koşan insanlar, gökyüzünde de kaçışan kuşlar manzarama eşlik ettiler.

Sonra yağmur biraz dinmeye başladı. Kuşlar tekrar gökyüzünde göründüler. Birazcık onlara imrendim de. Yağan yağmur sonrası tertemiz gökyüzünde uçuştular. Daha sonra bir gökkuşağı çıkıverdi ortaya. Bu anı yakaladığım için kendimi şanslı hissettim. Bir on dakika kadar da gökkuşağı eşliğinde hareket eden bulutları seyre koyuldum.

Yeni ayın ilk günü de yavaş yavaş bitiyor.
Huzurlu geceler!



10 yorum:

  1. geçmiş olsun canım benim 😊.... evet yağmur sonrası toprak kokusu gibi yoktur gerçekten 😊...ah o güzelim gökkuşağı 😊🌼🌈🌈🌈 huzurlu geceler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım,
      Teşekkür ederim. :)
      Yağmurlu günleri apayrı seviyorum. *-*
      Sevgiler benden de!

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir kare yakalamışsın. Ben uzun süredir gökkuşağına denk gelemiyorum :( Burası genelde hep yağışlı olur ve hava kapalı olur. Çok ama çok nadir olarak gökkuşağına tanık oluruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Beğenmene sevindim. :) Gökkuşağı bana mutluluk verir. ^-^

      Sil
  3. Geçmiş olsunn .seni sayfamda bir mime davet ettim umarım katılırsın sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty&Life Türkiye,
      Davetin için teşekkür ederim, en kısa zamanda cevaplayacağım. :)

      Sil
  4. ne güzel anlatmışsın :) yağmuru dinlemeyi severim ben de :) kendi evimde birkaç ay önce zemin kat olduğundan sel yaşadım o yüzden biraz ürküyorum artık ama olsun :) küçükken gök kuşağı beklerdik her yağmur sonrası o geldi aklıma :) geçmiş olsun bu aradaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Yağmur sesi çok huzur verici gelir bana.
      Çok üzüldüm senin adına, dilerim tekrarı yaşanmaz.
      Çok teşekkür ederim. ^-^

      Sil
  5. yağmur daaa gökkuşağı da ne güzel şeyler yaaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER