12 Haziran 2020 Cuma

Hastane İstanbul : Korona






Hastane İstanbul : Korona, TRT Belgesel.

Korona virüsü döneminin tedavi sürecinin işlendiği bir belgesel programı. Bu belgesel aynı zamanda dünyada yayınlanan ilk Covid-19 belgeseli olma özelliğini taşımakta.

Belgesel güncel yayınlanıyor. Şuan gösterimde ikinci bölümü verilmekte. Belgesel'de İstanbul'da yer alan Cerrahpaşa Hastanesinde korona ile mücadele eden ve yaşam savaşını yenmeye çalışan insanları, diğer taraftan da tüm risk faktörlerini bir kenara bırakıp varını yoğunu ortaya koyan ve yaşam mücadelesi veren hastaları kurtarmak için seferber olan tüm sağlık çalışanlarını seyrediyoruz.

Zaman zaman belgeselde sağlık çalışanları ile birebir röportajlara yer verilmekle birlikte tedavi gören insanların sağlık durumlarını da izliyoruz.

Bu belgesel ile bu virüsü kapmamış insanlarda farkındalık bilincinin oluşturulmasının da çalışıldığını düşünüyorum. Çünkü belgesel, bu virüsü kapanların virüsün, yaş faktörünü gözetmeksizin her insana geçebileceğini gözler önüne sermekle birlikte nasıl tedavi yöntemlerinin uygulandığının da altını çiziyor. İnsanlardan ortak kullanım alanlarında daha duyarlı ve bilinçli davranılması gerektiğinin altını bir kez daha çiziyor.



14 yorum:

  1. Hep aklımda bu belgesel ama bir türlü izleyemedim. Gördüğüm iyi oldu bugün izlerim artık :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyordum böyle bir belgesel olduğunu, bir bakayım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bu döneme şahit olan herkes izlemeli diye düşünüyorum. Tanıtım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay'ın Gölgesinde,
      Kesinlikle izlenmesi gerekiyor, rica ediyorum. :)

      Sil
  4. aaa saol yaaa hem de cerrahpaşada pikiii :)

    YanıtlaSil
  5. Bende izlemek istiyorum bu belgeseli ama haberler beni yeterince gerdi o yüzden cesaret edemiyorum...Bu arada sevgili birpembesever seni mimledim son yazımda detayları görebilirsin sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatıma-Tüz Zehra,
      İyi hissettiğinde izlemi öneriyorum. ^-^
      Teşekkür ederim mim davetin için. *-* En kısa zamanda yanıtlayacağım inşallah. :)

      Sil
    2. Fatıma-Tüz Zehra,
      Rica etsem blog adresini yazar mısın? Mimini okumak istiyorum. İsmine tıklayıp profiline baktım fakat blog adresini göremedim. :')

      Sil

    3. https://fatimatuzzehra.blogspot.com/?m=1

      Sil
    4. Mim yazini heyecanla bekliyor olacagim

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Bazı yerler buğulanmış gösteriliyordu. Hazır hissedince izlersin sen de öyleyse. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER