31 Mayıs 2020 Pazar

Mayıs Biterken






Sevgili okur,
Bir ayın daha sonuna geliyoruz. 
Zaman gerçekten de çok çabuk geçiyor. Bir yılı daha yarılamış oluyoruz.  


Havaların gün geçtikçe güzelleşiyor olmasıyla ve nihayet normale dönme çalışmalarının yeni ay ile başlayacak olması beni hem heyecanlandırıyor hem de düşündürüyor. Çünkü bu virüsten tam anlamıyla kurtulamamış olmak, normal hayata yavaş yavaş geçecek olmamızın virüs tehdidinin ortadan kalktığının göstergesi değil. Bu yüzden sosyal hayatta hem kendimize hem de diğer insanlara karşı daha duyarlı ve dikkatli davranalım.

Sevgili okur,
Mayıs ayın nasıl geçti?
Ben bu ayımı daha çok dizi, filmlere ayırdım. 
Birkaç yeni tarif denedim. 
Sonra çiçeklerimle ilgilendim. Sahi çiçeklerim demişken. Çimlendirdiğim sukkulentlerim epey büyüdüler. Yeni ayda onlardan da bahsedeceğim sana.

Yaz ayının gelmesiyle yaz meyvelerine de merhaba dedik. Yazın sevdiğim güzel yanlarından biri de yaz meyveleri. Çilek, karpuz, erik en sevdiklerim olabilir.

Dilerim haziran ayı hepimiz için mutlu, huzurlu ve sağlıklı geçer,
huzurlu geceler!


15 yorum:

  1. Mayıs ayım tıpkı senin gibi geçti desem yeridir :)

    YanıtlaSil
  2. Mayıs ayı en sevdiğim aydır benim de. İlkbahar çocuğu olduğumdan herhalde :) Ama bu yıl evde geçirdik tabii ki, ben de senin gibi oldukça çok dizi ve film izledim. Bol bol resim yaptım. Dediğin gibi normalleşmeye başlamak beni de tedirgin ediyor. Umarım daha da kötü olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakura,
      Bahar en sevdiğim mevsimlerden biri. *-*
      Virüs tamamen bitmedi bu durum beni tedirgin ediyor, inşallah en kısa süre son bulur ve normal yaşama gönül rahatlığı ile kavuşmuş oluruz. :)

      Sil
  3. Mayıs ayım karman çormandı gerçekten ay sonu raporu yazdığımda fark ediyorum bir şeyler dank ediypr. Havaların ısımnası gerçekten insanda bir mutluluk yaratıyor :) Fakat durumlar böyleyken ısınması çok iyi mi bilemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Mayıs ayı nasıl geçti ben de pek bir şey anlamadım doğrusu. İnşallah haziran ayı daha güzel geçer. :)

      Sil
  4. Evde geçti:( Hem de en dışarlarda olmak zamanıydı.Olsun:) Ve mayıs ayının farkı blog yazmaya başladım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzeyyen Hanım,
      İnşallah önümüzdeki aylarda doyasıya gezmek nasip olur. :)
      Blog yazmaya başlamış olman ne kadar güzel. ^-^

      Sil
  5. Mayıs ayı bloğa yazı yazmak müzik dinlemek ders çalışmak uçmayı özlemekle geçti ya :) bloğun güzel bu arada izlemeye alıyorum bana da beklerim :D

    YanıtlaSil
  6. evde diziler filmlerle geçti. tatlı ve yemekle :) eveet çilek kiraz kavun karpuz. erik yiyemiyoom ekşi yiyemem hihihi :)

    YanıtlaSil
  7. İlkay Özgür,
    Ödevlerinin bitmesine sevindim. :)
    İnşallah güzel bir ay olur hepimiz için. ^-^

    YanıtlaSil
  8. dizi film ders uyku bu şekilde geçiyor günler :D çilek kavun erik karpuz ve muz en sevdiğim meyveler benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Günler çok hızlı geçiyor, bir de bakmışız ki haziran bile bitmiş. :')
      Ne güzell. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER