6 Mayıs 2020 Çarşamba

The King : Eternal Monarch






The King : Eternal Monarch, Güney Kore 2020.

Birbirinden farklı iki paralel evreni konu alan dizide Lee Min Ho, Kore İmparatorluğunun kralıdır. Aynı tarihleri yaşayan bu iki paralel evrende aynı kişiler farklı karakterlerde yaşamaktadırlar.

Lee Min Ho henüz çocukken babasını bir cinayet sonucunda kaybeder ve onun ölüm anına tanıklık eder. O sırada esrarengiz bir şekilde ortaya çıkan bir kişi onun hayatını kurtarır ve ölmesini engellemiş olur. Tam bu esnada gizemli kişi olay yerinden kaçarken bir kimlik kartı düşürür. Bu kimlik kartı da Kim Go Eun adında dedektif bir kadına aittir. 

Yıllardır bu kadının varlığını arayan Lee Min Ho, geçmişinde babasını öldüren ve o ana tanıklık eden gizemli kurtarıcısının bulmuş olduğu bu kimlik kartıyla bir ilişkisi olduğunu düşünür. 

Lee Min Ho, bir gün kendini diğer evrende bulur. Burada da karşısına yıllardır kendi ülkesinde aradığı dedektif Kim Go Eun'u görür. Ve ona kendi ülkesinde Kore Kralı olduğundan bahseder. İlk başlarda bu duruma inanmayan kadın dedektif diğer evrenin varlığından haberdar olur ve içinde bulunduğu bu durumun sebeplerini bulmaya çalışır.

Romantik, fantastik türdeki dizi 16 bölümden oluşmakta.

12 yorum:

  1. Bu dizi izliyorum :)
    Hatta yakın bir zaman da bu diziyle ilgili bir yazı yazmayı düşünüyordum.
    Siz de çok güzel anlatmışsınız hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra,
      Dizi güzel ilerliyor.
      Hoş bir tevafuk olmuş. :)
      Hayırlı ramazanlar!

      Sil
  2. Ay tam benlik bir dizii çok sevdim.Bitti mi peki?en son senin yazında görüp extraordinary izledim.faha bitmemişti bitmemis dizileri izlemeyi sevmiyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Extraordinary bitti. O da güzel bir diziydi. :)
      Bu daha bitmedi. Yeni başlayan dizilerden.

      Sil
  3. Çok heyecanlı başladı ben de izliyorum. Uzun zamandır bekliyordum :)

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır Lee Min Ho izlememiştim, şimdi görünce özlemişim :))

    YanıtlaSil
  5. herkesin bir merakla beklediği dizi kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ah bayılıyom bu diziye ve bu ikiliye :) minnoş dizi :) 7. bölüm gelcek haftasonuuuu :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER