25 Mayıs 2020 Pazartesi

Ruh Hali






Ruh halimiz her güne göre değişiklik gösterir.
Bu değişiklikler de birçok farklı durumlardan etkilenmektedir. Sevinç, üzüntü, sinirlilik, duygusallık, öfkelilik, mutluluk, heyecanlı olma halleri gün içerisinde bizi etkileyen farklı olaylar sonucunda meydana gelen değişikliklerdir.

Ruh halimiz, yağmur sonrası gökyüzünde beliren gökkuşağındaki renkler gibi bazen. Renkler de insanın içinde bulunduğu duygu durumunu çevresine yansıtır.


Duygularımızın da bir rengi var aslında.Her bir renk kendi içerisinde farklı bir duyguyu temsil ediyor. Ve bu da insandan insana değişebilen öznel bir yaklaşım haline geliyor.Renkler de gün içinde bizlere eşlik ediyor. 

Ruh halimizin her gün değişiyor olması da bence güzel bir şey. Eğer her günü aynı duygu içerisinde yaşıyor olsaydık daha farklı şeyler olurdu. Belki tekrara düşüyor gibi hissedecektik. 

Sevgili okur,
Bugün seni anlatan renk ne?

13 yorum:

  1. Ruh halimiz güne havaya ve çevreye göre bayagı degişim göstermekte ben genelde güle insanlara yakın olmak istemekteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem,
      Kesinlikle, ruh halimiz hava durumlarından ve yaşadığımız olaylardan etkileniyor.

      Sil
  2. Sanırım bugün beni anlatan renk gri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berra,
      Benim de bazen beni anlatan renklerden biri gri olabiliyor. :)

      Sil
  3. düşüncelerin benimkilere o kadar yakın ki :) duyguların rengi olduğuna inanırım ben de ve renklerin duyguları etkilediğine de vee bazen hava durumuyla karşılıklı bir bağlantımız olduğunu da düşünürüm :) bu gün sanırım eflatun olabilirim :) senin rengin ne pekii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Hava durumları kesinlikle beni de etkiliyor. :) Umm benim bugünkü rengim açık mavi olabilir. ^-^

      Sil
  4. Benim bugünkü rengim soluk griydi bence :)

    YanıtlaSil
  5. her duygunun bir renk olduğuna dair bir yazı okumuştum. Bu duyguya göre auramız da senin yazdığın gibi gökkuşağının renkleri gibi oluyormuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Ben de bir kitapta bununla ilgili bir bilgi okumuştum. Gerçekten çok ilginç. :)

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Ödevlerinin bitmesine ve özgürlüğüne kavuşmana sevindim. ^-^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER