6 Şubat 2021 Cumartesi

She Would Never Know

 




She Would Never Know, Güney Kore 2021.
Woo Jin A bir kozmetik şirketinde marka pazarlayıcısı olarak çalışır. İşinde ve gerçek hayatında kendi ayakları üzerinde duran gayretli, azimli bir kadındır. 

Rowoon, Woo Jin A ile aynı şirkette aynı bölümde bir çalışandır. Henüz işinde yeni olmasından dolayı çaylak olarak bilinir. İşi iyice öğrenmesi için stajını ve çalışma hayatının çoğunu Woo Jin A'nın yanında geçirir. 

Rowoon, Woo Jin A'ya karşı platonik bir hoşlantı içerisindedir. Bir gün Woo Jin A'nın herkesten gizlediği ilişkisini öğrenir. Birlikte olduğu kişi ile güzel bir birlikteliğinin olduğunu düşünen Woo Jin A, her şeyden habersizce büyük bir aldatmacanın içerisindedir. Bu durumu tesadüfen öğrenen Roowoon ise hoşlandığı kadını bu aldatmacanın içerisinden çekip çıkarmanın derdine düşecektir. 

İnsan ve iş ilişkilerine değinen dizi 16 bölümden oluşmakta. Ayrıca dizi bir web romandan uyarlamadır.



10 yorum:

  1. Konu tanıdık geldi ama neler olacağı konusunda merak uyandırıcı.. Merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Rowoon için izlemeyi istediğim bir dizi, kalemine sağlıık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi Gökyüzünün Elleri,
      Ben de, biraz da onun için başladım. ^-^

      Sil
  3. hımms pekii madem rowoon alalım listeye :)

    YanıtlaSil
  4. Rowoon'a bitiyorum yaa 😍 kesinlikle izleyeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlüklü Kitap,
      Bu dizideki oyunculuğunu da beğendim. Önceki dizisi de iyiydi. :)

      Sil
  5. Diziyi sürekli görüyorum ama twitterda takip ettiğim kişilerin pek sevmediğii gördüm. İzlemeyi düşünüyordum ama olumsuz yorumlar görünce bir şevkim kaçmadı değil :( Listemde gerilere attım bakalım ne zaman gelir sırası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Dizi ana karakterlerle birlikte yan karakterlerin hayatlarına da yan veriyor. Bu da konuyu uzattıkça uzatabiliyor. Belki bu yüzden beğenilmemiştir. Ben başrol karakterden dolayı şans verdim biraz da. ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER