21 Eylül 2020 Pazartesi

YENİDEN MERHABA

 





Merhaba sevgili okur!
Uzunca bir zamandır buralarda yoktum. Ama bir yanım da hep buradaydı.
Yazmayı, burada bir şeyler karalamayı ve okurumla paylaşmayı çok özlemişim.
Bunu şimdi yazmaya başlayınca daha iyi anlıyorum.

Yaklaşık üç aydır bloguma ara vermek zorunda kaldım. Her insanın hayatında öncelik vereceği bazı olaylar yaşanır. Bende de bunun benzeri bir durum yaşandı ve istemeyerek de olsa bloguma ara verdim.
 

Neyse ki şimdi buradayım. Yeniden yazmanın heyecanını ve mutluluğunu yaşıyorum. Sonbahar aylarına merhaba dedik. Bu ayları severim. Havaların yavaş yavaş serinlemeye ve yerini sonbahar yağmurlarına bıraktığı aylar. Bir de kışın habercisi olduğundan çok severim sonbaharı. 


Artık düzenli olarak yazmaya geri döndüm sevgili okur.
Çok mutluyum.😊
Blog yazmayı ve blog okumayı özlemişim.
Öyleyse tekrardan hoş geldim!





11 yorum:

  1. oleey hoşgeldiin, heey hastalık filan gibi kötü bişeyler diyildi ama de mi yaa iyisin ama de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldumm! ^-^
      İyiyim çok şükür öyle bir durum değildi. :) Sana mail atmıştım ben aslında. Merak ettiğin için teşekkür ederim. *-*

      Sil
    2. heey görmemişim mailini yaa, bildirimler arasında. hadi işallah hayırlısı olur senin için yaa. altı eylüldeydi eveet :)

      Sil
  2. Hoş geldin tekrar. Ben de böyle uzun aralar veriyorum :(
    İç dünyama dönmek istediğimde blogum bana yoldaş oluyor.
    Mutlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiin umarım her şey iyidir :)

    YanıtlaSil
  4. neredeye her gün yazı yazan seni göremeyince cidden bende çok merak ettim.herkesler yazmayı bıraka tuğçe bırakmaz dedim umarım iyisindir yazıların bizim için ilham verici yazmaya devam.fightinggg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Teşekkür ederim. *-*
      Evet, çoğu kişi yazmayı bırakmış. :( Arkadaşlarımızı tekrar aramızda görmek dileğiyle... ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER