13 Mart 2021 Cumartesi

Güneşli Bir Cumartesi

 




Sevgili Okurum,
Son iki haftadır yaşadığım şehirde hafta sonu yasaklarından cumartesi günü kalkmış oldu. Virüs hayatımıza öyle bir tesir etti ki tüm dengemiz, düzenimiz virüse göre şekillenmiş oldu. Yasağın kalktığı ikinci haftada dışarıya çıkmak için yakın bir arkdaşımla sözleştik. 

Günler öncesinden planlar yaptık. Bugün gideceğimiz mekan tıka basa dolu olunca yiyeceklerimizi paket yapıp doğa ile baş başa kalabileceğimiz bol yeşilin mavinin olduğu güzel bir koruya gittik. Koru da pek kalabalıktı fakat açık alan olması sebebiyle içimiz bir nebze de olsa rahattı. 

Doyasıya sohbet ettik. 
Yanında kendimi rahat hissettiğim insanları çok seviyorum. Çevremde böyle insanların sayısı da azdır. Az insan çok huzur sözünün tesirini yaşım her ilerledikçe daha iyi anlıyorum. 

Korunun içerisinde uzunca oturduk. Sonra bol bol denizi, gökyüzünü ve martıları seyrettik. Ardından koruda biraz yürüyüş yaptık ve bir sürü resim çektik. 


 
Arkadaşımla birlikte çimenliklerdeki papatyalardan topladık. Günün anısı olarak papatya demeti bende kaldı. Bahar yavaş yavaş da olsa gelmeye başladı. Bazı günler yağmur da eşlik ediyor olsa da ağaçlardaki çiçeklerin, çimenlerdeki papatyaların açtığını görmek insana huzur ve neşe veriyor.








9 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar böyle, papatya görmeyeli bir asır gibi geldi. Çevrede o kadar çok tas bina var ki doğayı görebilmek için şehirden uzaklaşmak gerekiyor artık..... Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camdandusler,
      Teşekkür ederim. Papatya, en sevdiğim çiçektir. Baharın habercisi. :)

      Sil
  2. Ben de daha açan papatya görmedim, ağaçların çiçeklendiğini görmekle mutlu oluyorum :) Piknik atmosferi ve yanında rahat hissedilen arkadaş eşittir mükemmel uyum 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      Cemre düşmeden burda erkenden ağaçlar çiçek açmıştı. Papatyalar da öyle. :)

      Sil
  3. Papatyalar... Bayılırım. Arada boş arsalarda filan tek tük görüyorum ama çok cılızlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camgüzeli,
      Benim de en sevdiğim çiçektir. Görsem, yüzümde tebessüme sebebiyet verir. :)

      Sil
  4. İlkay,
    Güzel bir gündü, çok şükür. :) Kıymet verdiğim ve kıymet gördüğüm insanları ben de çok seviyorum. Böyle güzel insanlar hayatımızdan hiç eksik olmasın inşallah.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER