4 Temmuz 2021 Pazar

Marker Kalemlerle Çizim




Bugün paylaşmak istediğim bu çizim çalışması geçtiğimiz günlerdeki bir günümden geriye kalanları yansıtıyor. Gezip gördüğüm yerleri bir tema belirleyip resim kağıdına çizip resmetmeyi düşünüyordum. 

Bu çalışmayı yapmadan evvel, o günümde çekmiş olduğum fotoğrafları telefonumdan yokladım. Hangi resimleri çizeceğime karar verip elime bir kurşun kalem alıp çizimlere başladım.

Suluboya kağıdına çizdiğim çizimleri önce marker kalemlerle renklendirdim. Ardından geri kalan boşlukları suluboya yardımıyla renklendirdim. Renklendirme işleminden sonra ise siyah micron sakura kalemle boyamasını tamamladığım resimlerin kenarlarını belirginleştirdim. Ve ortaya paylaşmış olduğum resim çalışması çıkmış oldu.

Ben bu çalışmayı yaparken çok keyif aldım. 
Bir sonraki resim çalışmasında görüşmek dileğiyle, hoşçakal!


4 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş resminiz. Ellerinize sağlık. Şu sıralar ben de bu tarz resimler yapmaya başladım. Tabii öyle profesyonel değilim ama kendi çapımda çiziyorum. Sizi görünce resim çizesim geldi. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su,
      Beğenmene sevindim, güzel düşüncelerin için teşekkür ediyorum. :)
      Resim çizmek, profesyonel olmasak da insana harika duygular hissettiriyor.

      Sil
  2. ne güzeel, geçenlerde kalemlerinin fotisini koymuştun bloga. alcam onlardan ben de, resim yapamasam da keyifle çizcem bişiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Al al, bir şeyler karalamak bile iyi geliyor insana. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER