31 Temmuz 2021 Cumartesi

Yeniden Bisiklet Sürmek

 


İlk dört tekerlekli bisiklet deneyimini ilkokuldayken yaşamıştım. İlk bisikletimi de babam hediye etmişti. Kırmızı renkli bir bisikletti. Dört tekerden iki tekerlekli bisiklet sürmem konusunda babam çok yardımcı olmuştu. O zamanlara dair anılarım hala hafızımda yer edinir.

Liseye geçtiğim zamanlarda bir bisikletim vardı ve bahçemizden çalınmıştı. O zamandan sonra da bisiklet sürmeyi bıraktım. Yaklaşık iki hafta önce belediyenin halka açık olan bir mesire alanında otururken bisiklet alanını gördüm. Ve içimdeki bisiklet sürme hevesi yeniden alevlendi. Bisiklet kiralama alanına gidip bir saatliğine bisiklet kiraladım.

Uzun bir aradan sonra tekrar bisiklet sürmek beni hem heyecanlandırdı hem de özgürleştirdi. Bisiklet sürmeyi sevenler bu dediklerimi anlayacaklardır. Bu hissiyatı tekrar hissetmek bile beni çocukluk yıllarıma götürdü. 

O gün bir saat bisiklet sürmek bana yeterli gelmeyince akşama doğru tekrar bir saatliğine bisiklet kiraladım ve batan güneşe doğru rüzgarın eşliğinde bisiklet sürdüm.

İsterdim ki bisiklet alanlarının sayısı yaşadığım şehirde daha da fazla olsun. Bisiklet yollarının sayısı arttırılsın ve bisiklet sürmeyi sevenler güvenli bir şekilde bu hobinin tadını çıkartabilsin. 

Artık belli aralıklarla bisiklet sürmeyi devam ettirmeyi düşünüyorum ve bisiklet sürmeyi severlere de bunu rutin haline getirmelerini öneriyorum.

Huzurlu ve mutlu hafta sonları!

3 yorum:

  1. bisiklet çok severim de bizim ülkede tehlikeli yaa, nerde sürdün, mahallede mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Kesinlikle tehlikeli. :/ Bu resimde Ümraniye'de Millet Bahçesi var oradan kiralayıp sürmüştüm. Bisiklet yolu var ama çok yokuşlu ya. Ben de hep otoparkta sürmüştüm. :')

      Sil
  2. İlkay,
    Yaşadığımız şehirlerde bisiklet yolları daha çok, aktif ve kullanılabilir bir konuma gelse keşke. :')

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER