2 Temmuz 2021 Cuma

Sevgili Dost #46

 


Sevgili dost,

Görüşmeyeli epey bir zaman oldu, nasılsın? 

Gökyüzündeki bulutların kayıp gidişini, kararmaya başlayan havayı ve batmaya hazırlanan güneşi seyre dalan bana nasılsın diye soracak olursan eğer ben iyiyim.

Sevgili dost,

Bulutları hep sevmişimdir. Çocukken de bulutlara bakıp bakıp onları bir şeylere benzetme yarışına girerdik. Bu yaşımda da bunu devam ettirmekteyim. Sanırım yaşım kaç olursa olsun bu huyum hiç değişmeyecek.

Sevgili dost,

Gökyüzü demişken; gökyüzüdeki renklerin sana da huzur verdiğioluyor mu? 

Bana huzur ve mutluluk veriyor. Tabii ki bunların yanında neşe de kattığı oluyor. Gün batımını gün doğumundan daha da çok seviyorum. Gün batımında gerçekleşen o renk değişimleri daha çok sevmemdeki etkenlerin başında yer alıyor. Aynı zamanda gün batımı bana birden farklı duyguları da çağrıştıyor.


Sevgili dost,

Daha kaç gün batımına şahit olacağımız bir bilinmezken, sahip olduğun an’ın değerini bilerek her yeni güne başla. 

Sevgili dost,

Huzurla kal!


2 yorum:

  1. iyi olmana sevindim. blogda azcık sessiz gibisin de. peu da sessiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Merhaba! :)
      İyiyim sen nasılsın ? ^-^
      Birkaç gündür telefondan bloga giriyordum o yüzden yorum yazamıyordum ve yorumlara da cevap veremiyordum. Şuan bilgisayardan girebildim. :)
      Evet, birkaç aydır blogda sessiziz ama iyiyiz. Teşekkür ederim sorduğun için. *-*

      Sil

 

BİRPEMBESEVER