1 Ekim 2021 Cuma

Küçük Küçük Adımlar

 


Sonbaharın güzel aylarından biri ekimden merhabalar!
Yaklaşık sekiz ay süren okumaya geçiş serüvenimizde bugün sevgili öğrencilerimden biri daha okumaya geçti. Son harfimizi de bugün öğrenmiş olduk.

Bir öğretmenin öğrencisiyle kurduğu bağ onların derslere olan sevgisini, okul başarısını, devamlılık sürecini çok fazla etkiliyor. Öyle ki dersime aldığım öğrencilerimden üçü benim gibi öğretmen olmak istediklerini söylüyor. Böyle güzel hayalleri duydukça gözlerim yaşarıyor, mutluluktan.

Bugün okumaya geçmiş olan öğrencim 3.sınıfa gidiyor. 
Ve hayali öğretmen olmak. Hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biri bugün okumaya geçirmiş olduğum öğrencimin mutluluğu. 

Hatırlıyorum da, kuruma başladığım ilk günde öğrencimi derse alışımı. Sonrasında defterindeki sayfalarda aynı cümleleri defalarca yazdırılmış olmaya maruz bırakılmanı... İyi ki yolumuz kesişmiş ve yine iyi ki karşılaşmışız diyorum. 
Özel eğitim bu olmamalı. Çocuklarda kolaya kaçılmamalı. Öğretmen azimli, çalışkan ve istekli olmalı ki öğrencisi de öyle olsun. Bugün iyi bir şey başardık, canım öğrencim.


Çocukluk hayalim olan mesleği icra ediyorum. Bu yüzden sevdiğim işi yaptığım için şükrediyor, diğer yandan mesleğimi her zaman hakkıyla yapabilmeyi diliyorum. Huzurlu geceler.

6 yorum:

  1. Çocuklar öyle kıymetli ki her biri ince ince işlenmeli. Kolaya kaçılmamalı. Mesleğinizi böyle severek, hakkıyla yapmanız ne kadar güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavimelodi,
      Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Ülkem adına sabah sabah ne kadar sevindim, içim ısındı:) Bir kişi daha... tıpkı kıyıya vurmuş deniz yıldızları hikâyesindeki gibi, birini daha hayata katmak, ve bunu sevgiyle yapmak... kutlarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Teşekkür ederim, yorumunuzdaki güzel düşünceler beni çok mutlu etti.

      Sil
  3. oley oleey ne güzel, öğretmeniim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER