21 Ekim 2022 Cuma

Inventing Anna

 


Inventing Anna, ABD 2022.

Dizi, kendisini zengin Alman bir iş insanının kızı olarak tanıtan Anna Sorokin’in New York’a gelerek burada sosyetik çevrenin gözüne girip hedeflerini gerçekleştirme öyküsünü ele alır.

Gerçek bir yaşam hikayesine dayanan dizideki ana karakter Anna, New York sosyetisine girip kendini bu insanlara kabul ettirmenin planlarını kurar. Oldukça zeki ve ikna kabileyeti yüksek olan genç kadının insanlarla iletişimi de oldukça iyidir.

Anna’nın en büyük hedefi ise New York’da kendi adına ait Anna Delvey Vakfı’nı kurmaktır. Bu vakfı kurması için de içine girmeye çalıştığı sosyetik çevredeki insanları ikna etmesi ve kendine uygun yatırımcıları bulup tuzağına düşürmesi gerekir.

Dizi Anna’nin tutuklanmasıyla başlar. Kariyeri düşüşte olan Vivian Kent ise kendisini, mesleğinde tekrar ön plana çıkaracağını düşündüğü Anna Delvey olayının içerisinde bulur. Bu davayı yakından takip ederek bu olayların içerisine sürüklenen mağdur insanlarla görüşerek kendi haber kaynaklarını bulmaya başlar. Böylelikle gazeteci aracılığıyla Anna Delvey’in hikayesini seyretmiş oluyoruz.

Dokuz bölümden oluşan mini bir dizi.

8 yorum:

  1. Neredeyse hiç dizi izlemeyen ben bir akşam tıklamıştım, peş peşe izledim üstelik hiç alışkanlığı olmayan biri olarak. Oyunculuk müthiş, elbette karakter de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Heyecanı bol ve merak ettiren bir dizi. Evet, karakter bu role tam uymuş.

      Sil
  2. ya bu kızın bütün filmlerini dizilerini izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Ben diğer dizilerine ve filmlerine bakmamıştım. Kadının oyunculuğu harikaydı. Bir göz atayım dizi ve filmlerine de.

      Sil
  3. Bu diziyi merak ediyorum aslında mini dizi olduğu için bir şans verebilirim. ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Harika bir diziydi. Bir de hemen bitiyor. İnsan sonunda ne olacak diye merak ediyor. :)

      Sil
  4. Ay konusuna bayıldımm Hafta sonu ne izlesem diyordum bakacağım. Bu aralar bu tür diziler hoşuma gitmeye başladı.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER