18 Ekim 2022 Salı

Yağmurlu Günler

 


Merhaba sevgili okur.

Sonbahar geldiğinden beri burada havalar git gide soğumaya devam ediyor. Ağaçlar yapraklarını dökmeye çoktan başladı. Rengarenk yapraklar her yerdeler. Ansızın yağan sonbahar yağmurları gün içerisinde sürpriz yapıyor diğer yandan rüzgar da ona eşlik ediyor.

Bugün kardeşimin uğradığı başka bir kütüphaneye hem üye olmaya hem de yeni kitaplar almaya gittim. Önceden gittiğim kütüphaneye göre daha fazla kitap seçeneği var. Bu da benim üye olmam için geçerli bir sebepti. 

Geçtiğimiz ay Hamlet’i okumuş ve çok beğenmiştim. Bu kitabın tiyatro oyununa da kesinlikle gitmeliyim diye de aklımdan geçirmiştim. Oyun için bilet baktığımda yine her zamanki gibi tükenen tiyatro biletleriyle karşılaşmıştım. Sonraki günlerde bir arkadaşımla buluştuğumda ona okuduğum Hamlet kitabından da bahsetmiş ve okumasını tavsiye etmiştim. Arkadaşıma eğer fırsatını bulursak tiyatrosuna da gidebiliriz diye teklifte bulunmuştum. Tabii o sırada hemen tükenen tiyatro biletleri üzerine de konuşmuştuk. 

Bugün o arkadaşımdan bir telefon aldım. Sevindirici bir haberdi. Gitmeyi istediğimiz Hamlet oyununa bilet bulduğunu ve gününü saatini ayarlayıp ikimiz için hemen bilet alabileceğini söyledi. Çok mutlu oldum ve ivedilikle kabul ettim. 

Pazar günü de güzel bir şey oldu. Eski çalıştığım eğitim kurumlarından benimle iletişimini kesmeyen öğrencilerim vardır. O öğrencilerimden biri olan B. ve ablasıyla bir buluşma gerçekleştirdim. Ona eğitim veren öğretmeni şu an için ben olmasam da hala daha iyi hatırlanıp güzel sözler işitiyor olmak hem gurur verici hem de mutlu edici bir his. Bu buluşmada da çok şey üzerine konuşup sohbetler ettik.

Sevgili okur,

Günler öyle hızlı geçiyor ki…

16 yorum:

  1. Sonbaharı severim, düşen yapraklar, esen rüzgar çok güzel. :)
    Geçenler de ben de kütüphaneye üye oldum, kitap alıp okuyorum.
    Hatırlanmak güzel şey. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Renk cümbüşünün yaşandığı en güzel mevsim. :)
      Çok iyi yapmışsın, iyi okumalar dilerim. :)

      Sil
  2. Sonbahar bana kasvetten ziyade mutluluk veriyor çünkü ben kış insanıyım. :) Hamlet'e sevindim. Güzel olmuş. Bu aralar bizde bakıyoruz bazı oyunlara ama henüz seçemedik. Konserlere daha sıcağım, içimden hoplayıp zıplamak geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Ben de, ben de kış insanıyım. Çok seviyorum kış mevsimini. :)
      Çok güzel oyunlar var ama biletler hemen tükenmese ne iyi olur. :')
      Ben de konsere gitmek istiyorum. Bir dahaki aya Manga konseri var fakat şu sıralar gidebilecek gibi değilim. İnşallah ilkbahara olursa. ^-^

      Sil
  3. Kütüphaneler gibisi var mı :)
    Eski buluşmalar da çok tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert (Kafa Dergi),
      Kesinlikle, kütüphaneler gibisi yok. İnsanın ruhunu besleyen yerlerden biri olabilir.

      Sil
  4. O hızlı geçen günler sonra yavaşlıyor, merak etme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Evet, inişli çıkışlı bir şekilde geçiyor günler.

      Sil
  5. hamleti üsküdarda deniz kenarındaki tiyatroda izlemiştim :) hamlet in 1948 yılı filmi süper süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      İnşallah ben de gideceğim, heyecanlıyım. :)
      Evet baktım filme, onu da izleyeceğim. :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim,
      Bu ay gerçekleşecek. İnşallah sorun çıkmadan gitmek nasip olur. Teşekkür ederim. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER