17 Aralık 2022 Cumartesi

Güneşli bir cumartesi günü

 


Güneşli bir cumartesi gününden merhaba sevgili okur. Bugün sanki hiç aralık ayının ortasında değilmişiz gibi hissettiğimiz bir gündü. Güneşli ve soğuk hissettirmeyen bir gün. Güneşli havada ani gelişen bir karar üzerine dışarıya çıktık. 

Dışarısı, benim gibi düşünüp bu güzel havanın keyfini çıkartmak isteyen insanlarla doluydu. Öyle ki trafik, korna sesleri ve insanların oluşturduğu kalabalık gruplar günün her saatinde her yerdeydiler. 

Önce Kore yemekleri yiyebileceğimiz bir mekana gittik. Yeni açılan bu yere üçüncü gidişimdi. Öncekine göre yemeklerin tadı daha lezzetli ve sunum daha hızlıydı. Bu durum bizi oldukça memnun etti. Sonrasında biraz yürüyüşün ardından birkaç fotoğraf karesini de telefonumuza ekleyip başka bir yere doğru yola koyulduk.

Bu sabah bitkilerime bakarken sukulentlerimden bir tanesinin ikinci kez çiçek açacağını fark ettim. Şu günlerde çıkan kış güneşi bitkilerimi de memnun etmişe benziyor. Bu durum beni biraz şaşırttı çünkü kış aylarından birinde çiçek açıyor olması pek olağan bir durum değildi. Hem bu yılın ilkbaharında bana güzel mi güzel çiçekler vermişti. Yeniden çiçek açacak olması beni çok mutlu etti. Heyecanla bekliyor olacağım.

Sevgili okur,

Orada hava nasıl? 



13 yorum:

  1. Burada da hava çok güzel, lakin senin şu Kore lokantan hep kafamda asılı, İstanbul'a ilk gidişimizde orada olacağımız kesin, hangi semtte, adres lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Önerebileceğim ilk yer Kadıköy’de yer alan Sopung Kore Restoranı olabilir. Lezzet açısından bu yerden daha iyisi karşıma henüz çıkmadı. :)

      Sil
  2. kore hangisi :) yeni bir sopung mu açıldııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Bu sefer gittiğimiz yer Ümraniye’de yer alan Kore’de adında bir yerdi. :)

      Sil
  3. Dün evet muhteşem güzel bir hava vardı, hatta bahçede gözlemlediğim kadar erguvan yeşermeye başlamıştı, sümbüllerde topraktan baş vermişlerdi. Fakat bugün yağmurlu ve soğuk bir hava var.
    İyi pazarlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Güneşi ve sıcak havayı görünce bitkiler de şaşkınlığa uğruyor bizler gibi. :)
      Mutlu haftalar dilerim ben de.

      Sil
  4. gerçekten de pek güzel bir cumartesi idi biz okulda geçirmiş olsak da çoğunu en azından üşümedik diye sevindim kendi adıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator,
      Ne güzel. Her ne kadar güneşli bir gün olsa da akşama doğru soğuk kendini belli etmişti.

      Sil
  5. Parçalı bulutlu ya, tıpkı ruh halim gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim,
      Bugün burası da çok soğuk ve yağmurlu.

      Sil
  6. Havanın bu güzel gidişleri de çiçeğin aklını karıştırdı heralde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Evet, öyle görünüyor. :)

      Sil
  7. İlkay,
    Beğenin için teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER