4 Aralık 2023 Pazartesi

Yağ Yağ Yağmur

 



Çok mu çok yağmurlu bir gün. Sabahın erken saatinde uyandım. Çünkü bugün spor günü. Spor çantamı hazırlarken bir yandan da yağmura uygun kıyafetler seçtim ve sonra evden çıktım. Çıkarken yanıma şemsiye alıp almamak konusunda kısa bir tereddüt yaşasam da almamaya karar verip on dakikalık yürüme mesafesindeki spor merkezine doğru yavaş adımlarla yürümeye başladım.

Havada buram buram toprak kokusu var. Temiz havayı bol bol ciğerlerime çekmek istiyorum. Çiseleyen yağmur, yürüyüşü keyifli kılıyor. Kaldırım kenarında duran ağaçlara içimden selam veriyorum. Yağan yağmurlara sevinen en çok onlar olmalı. Kurak bir yazdı. Bu yağmurlara en çok onların ihtiyacı vardı. Rüzgar estikçe bir ritim tutturmuş gibi sallanan ağaç yapraklarının keyfi pek yerindeydi. 

Kas kütlem arttığı için sanırım artık spor yapmak daha eğlenceli ve kolay gelmeye başladı. Değişimleri ve gelişimleri görmek motive edici. Sporu geçmişte ara ara yapmış olsam da hayatımın her zaman bir parçasıydı. 

Salondayken deprem olduğu haberini alıyorum. Marmara Denizi açıklarında 5 büyüklüğünde bir deprem olmuş. İstanbul’dan da hissedilmiş. Beklenen İstanbul depremi beni en çok endişelendiren şeylerden biri. Dilerim yaşanan depremlerden artık bir ders çıkartılır ve bir plan program, kentsel dönüşüm için erken müdahaleler yapılır. 

Yıllar önce izleyip çok beğendiğim Lost dizisine yeniden başladım. Birinci sezonu bitmek üzere. Diziyi olduğu gibi hatırlayıp sıkılacağımı düşünmüştüm ancak yanıldım. Üzerinden çok uzun bir zaman geçtiği için diziyi pek hatırlayamadım. İzlemesi ise şimdilik pek keyifli.  

Yazımı sonladırırken dışarıda hâlâ yağmur yağmaya devam ediyor. Bu sabahki yürüyüş kendimi iyi hissettirdi. Sağlıklı ve güzel bir hafta geçirmeni diliyorum. 

Hoşça kal!

10 yorum:

  1. spor yürüyüş ne güzel :) lost efsanelerdeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Lost’un bu kadar sürükleyici olduğunu unutmuşum çünkü izledikçe bir sonraki bölümü merak ediyorsun. :)

      Sil
  2. Burası da yağmurlu idi, deprem burada da hissedilmiş ben hissetmedim. Lost izlememiştim ben de bir ara bakayım bari
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Çok heyecanlı ve sürükleyici bir dizi. Tavsiye ederim. :)

      Sil
  3. Fotoğraaff ^-^ <3
    Dün burada da yağdı ama pek de tatlı bir yağmur değildi ve sağanak yağışta dışarıdaydım :(((
    Spor için kolay gelsin veya iyi çalışmalar demek daha uygun kaçacak sanırım :)
    Deprem için tedbirlerin bir an evvel alınması lazım. Umarım alınır.
    İyi seyirler ve güzel günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay,
      Öyle tatlı bir kediydi ki. :) Dışarıda yemek yediğimiz bir akşamdan fotoğraf karesi bu. O kadar insanın arasından bu kedi bizim masamıza gelmeyi ve sandalyemize oturmayı tercih etti. :)

      Sil
  4. Lost hep duyduğum izlemediğim bir dizi, merak ediyorum aslında ama sonunu duymak gibi bir hata yaptım sanırım bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      Sonunu ben de biraz hatırlıyor gibiyim ama bölümleri baya unutmuşum. İlk izlediğim heyecanla izliyorum şu an. :) Bir şans verilebilir bence. :)

      Sil
  5. Spor hayatımda hiçbir zaman bir yer bulamadı çünkü ben çok tembelim, o yüzden çok imrendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Spora belli zaman aralığı ayırmasak bile gün içerisinde yaptığımız koşuşturmalarla da bir hareket halinde oluyorsak bu iyi bence.
      Ben de bir yola adım attım bakalım inşallah güzel sonuçlar alırım. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER