24 Eylül 2018 Pazartesi

BİR KÜÇÜK ELİF MESELESİ İLE BİR GÜN






Bugün güzel bir buluşma gerçekleştirdik.
Bir Küçük Elif Meselesi blogunun sahibesi canım Elif'le buluştum.
Bu ikinci buluşmamız oldu. Sanki aradan uzun yıllar geçmişçesine özlemişim Elif'i.
Çengelköy'de buluşacağımıza karar verdik ve ardından Çaycı İzzet Efendi'ye doğru yola koyulduk.

Hoş sohbetimize değişik tatlardaki çaylarımız eşlik etti.
Sevgili Elif ile zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Su misali adeta. Bol bol sohbet ettik, güldük, yaşamlarımızdan konuştuk.

Blogum sayesinde tanıştığım güzel insanlardan biri Elif. 
Onunla olan dostluğum sanki onu yıllardır tanıyormuşum gibi hissettiriyor. Ve bu beni çook mutlu ediyor.

Daha nice böyle güzel günlerimiz olsun inşallah Elif'im.💛💜

15 yorum:

  1. Çok isterdim bloggerdan tanıştığım bir dostla oturup bir yerlerde sohbet etmeyi bundan Mısır bilinmez Okurken mutlu oldum sizin adınıza ☺️ Daha güzel günleriniz olsun ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim bir gün sen de bu fırsatı elde edersin Funda. :)
      Teşekkür ediyorum güzel dileğin için. ^-^

      Sil
  2. Ayy inşallah bir gün biz de buluşuruz şekercim :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir şey. Bloglarımız iyi ki var da böyle güzel dostluklar elde etme şansımız oluyor. :)

      Sil
  4. Fotoğrafı görünce hemen anladım İzzet Efendi'de olduğunuzu :) Ne güzel bir buluşma olmuş, bizlere de nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa sende biliyorsun orayıı🙈 Çayları çok güzel değil mii?🌝
      Evett inşallah 🙈

      Sil
    2. Evet biliyoruuum çok hoşuma gitmişti, çaylar da öyle :) bir daha gitmek isterim :) bu arada mailine bak :)))

      Sil

 

BİRPEMBESEVER