8 Eylül 2018 Cumartesi

SEVGİLİ DOST #10






Bugün çok geç kaldım yazmaya biliyorum. Özellikle de uzun zamandır sana yazmadığımı fark ediyorum sevgili dost..

Hayat.. Bir inişli bir çıkışlı oluyor. Hiç stabil gitmiyor. Şikayetçi değilim. İsyan da etmiyorum bu duruma. Allah beni unutmuyor diyorum. Mutlu oluyorum. 

Sevgili dost,
zorlandığında ağla, öfkelendiğinde bağır, mutlu olduğunda tebessüm et. Hatta bazen aynaya bakıp kendine bile gülümse. 

Sevgili dost,
Çevremdeki bazı insanların derdine ortak oldum bugün. 
Konuşmaktan çok dinlemeyi severim hep. Bilirsin beni. Karşımdaki insan anlattıkça ondaki rahatlamayı görmek hep mutlu eder beni. Derdine çare bulamasam da onu dinliyor olmak, derdine ortak oluyormuş gibi hissettiriyor bana.

Sevgili dost,
Zaman geçiyor diyoruz ama hayatımızdan hep eksilen ömür aslında.
Bazen bu gerçeği unutup, hayatın yoğun temposunda bulduğum da oluyor kendimi.  Ama farkına varabilmek de güzel, öyle değil mi?


Sevgili dost,
Dinlenmem gerek..
Bir sonraki yazıma kadar kendine iyi bak!

14 yorum:

  1. güzeldi dinlemeyi bende severim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarında kendimi buldum, ben de çoğu zaman dinleyici konumunda olmuşumdur. İniş çıkışlarsa hep var. Zaman çok fazla çabuk geçiyor ve bu da beni korkutuyor... Güzel söylemişsin "zorlandığında ağla, öfkelendiğinde bağır, mutlu olduğunda tebessüm et" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler! ^-^
      Evet, duygularımızı belli etmek en güzelii.

      Sil
  3. Bazen aynaya bakmadan bile gülümsemeli insan, çünkü ruh bedenden çıkar ve yine kendini seyreder çoğu zaman :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Bazen gökyüzüne, hayvanlara hatta bitkilere tebessüm etmek bile güzel hissettiriyor mesela.

      Sil
  4. Ah ne güzel yazmışsınn, çok iyi geldi bana da! :)
    Ve evet, zorlanınca ağlamak, öfkelenince bağırmak, mutlu olunca gülmek ve çoğu zaman geri plana koyduğumuz nice duyguları yaşayalım her daim. Hepsi de ruhumuzun birer parçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duygularla insan bir bütün oluyor aslında. Dediğin gibi hepsi ruhumuzun bir parçası. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER