30 Eylül 2018 Pazar

SULU BOYA ÇALIŞMASINA DEVAM






Bulutlu bir günden merhaba sevgili okurum!
Uzun zaman sonra yeniden sulu boya. 😍 
Aklımda olan sulu boya yapma sevdamı erteleyip duruyordum. Tıpkı yapmayı istediğim ama hep ertelediğim birçok şey gibi. Sırf bu yüzden yarım bıraktığım planner defterime bile geri dönmeyi düşünüyorum. 

Bugün yapmış olduğum bu sulu boya çalışmasını sana da göstermek istedim. Fark ettim ki yaprak, çiçek yapa yapa biraz gelişmeler olmuş elimde. Fırçayı tutarken ve boyarken farkına vardım bunun. Sulu boya çalışmalarımı hala Youtube'da, Jay Lee Painting izleyerek yapıyorum. Onun yapmış olduğu çalışmaları izleyerek aynısını ben de çalışıyorum sulu boya defterime. Sulu boyaya başlayanlara önerebileceğim basit ve anlaşılır kanal bu olur şimdilik. 

Başlangıç olarak hala çiçek, yaprak yapma evresindeyim. Özellikle çok istediğim manzara çalışmalarına da geçmek istiyorum ancak o bir tık daha zor gibi sanki. Yani anlayacağın biraz daha zaman gerekli bunun için.😊

İşte çalışmamın son hali. 
İnsanın kendi elleriyle yaptığı şeylerin vermiş olduğu mutluluk tatmaya değer. Huzurlu ve mutlu pazarlar!🌺



11 yorum:

  1. Ben de bir ara büyükler için boyama kitaplarına kaptırmıştım kendimi. Ama ne yalan söyliyim sulu boya daha çok ilgimi çektiii :) çok beğendiiimm ! Mutlu pazarlarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O boyama kitaplarına ben de heveslenmiştim bir ara. Çok güzel görünüyorlardı. Ama nedense almak nasip olmadı bir türlü. Sulu boya daha güzel geliyor şimdi. 🤗

      Sil
  2. yatak grubu desenleri gibiiii. çok zarifler kii :)

    YanıtlaSil
  3. Bloger yayınlrınız ve sulu boya çalışmalarınızda başarılar dilerim dilerim

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor fotoğraflar. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Uzun süredir suluboya ile çalışan biri olarak şunu söylemeliyim ki , manzara çiçekten daha kolay çiçek daha ayrıntılı ama çizim olarak manzaranın taslağını çizmek tabi ki daha zor . Ama bunlar güzel zorluklar , insanı dinlendiriyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin çalışmalarını da görmek isterim Salihaa🙈😇 Manzarayı daha denemedim. Cesaret edemiyorum pek.🙊 Ben gökyüzüne merak saldım. Bakalım bir ara denemek istiyorum. 🌝

      Sil
  6. İlkaay aslında sulu boya bulaşsa da ellere çıkması daha kolay oluyor. Guaj ve yağlı boya daha zordur mesela. Yaa çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Dikkat et kendine!😊💖

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER