21 Eylül 2018 Cuma

RENGARENK YAPRAKLAR







Merhaba sevgili okurum!
Sulu boya yapmayı seven Birpembesever varsa eğer öğrencileri de sulu boya yapmayı severler.
Bugün ilk dersimizi utangaç kızımla yaptık. Gerçi şuan daha iyi durumdayız. Daha az utanıyor ve daha rahat sohbet etmeye başladık. Hatta bugün saçlarını da bana ördürdü. Annesi bile çok şaşırdı. 

Dersimizin bitimine yakın önceden istemiş olduğum yaprakları toplayan öğrencimle, sulu boya ve yapraklarla baskı çalışması yaptık. Ödevlerini yapması için de bir ödev tablosu hazırlamıştık birlikte. Gülen yüzlerle dolu bir tablo olursa eğer benden Elsa'lı bir hediye alacak. 

Bu uygulamayı iki öğrencime yapıyorum. Her ikisi de ödev yapmayı sevmiyordu. Bu tablolara koyulan gülen yüzler ve en son vereceğim ödül, birer pekiştireç oluyor. Pekiştireç ise; bir davranışın tekrarını sağlamak adına kişiye verilen uyarıcılara deniyor. Çocuk eğitiminde çok işe yarar görüyorum bu pekiştireçleri.

Anlatacak daha çook şey var ama kendimi ilerleyen günlere saklıyorum.
Sevgili okur,
mutluluklarını, sevinçlerini, gülümsemeni paylaş!








9 yorum:

  1. Çocuklarla böylesine ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Gerçekten o kadar çok öğretmen var ki öğretmen sıfatının bile yakışmadığı. Sizler gibi öğretmenlerimiz olduğu sürece daha güzel eğitilmiş bir nesil olacağına canı gönülden inanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Cansu,
      bunları duymak o kadar güzel ki, teşekkür ediyorum öncelikle. Niyetim hep böyle kalabilmek ve kendimi onlar için hep faydalı biri haline getirebilmek.
      Sevgiler! :)

      Sil
  2. Senden de yeni sulu boya çalışmaları bekliyorum :) Ve sonunda kendime bir sulu boya aldım ben de başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğçe, mimlendin :) https://sakuramevsimi.blogspot.com/2018/09/en-buyuk-hayalim-mim.html

      Sil
    2. Ayy merakla bekliyoruum. Bak ben de bayadır yapmıyorum sulu boya. :')
      Eveet, mimi de yapacağım inşallah,teşekkürler! ^-^

      Sil
  3. Sulu boya kuruboya 2 kızımda boyamayı çok seviyorlar...

    YanıtlaSil
  4. heeey iyi öğretmen işteeee :) pekiştireç sende çoktur yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. ^-^ Güzel oluyor ya olumlu pekiştireçler. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER