17 Eylül 2018 Pazartesi

MİM | DÜRÜST MÜYÜZ?





Merhaba!
Sevgili Ece Ablamızın başlatmış olduğu bu güzel ve anlamlı mime ben de katılmak istedim. Ece Ablanın cevaplarını okumak için de buraya tıkla.
Birbirinden farklı sorular var. 
İşte sorular ve benim cevaplarım.😊



1.Dürüstçe fikirlerinizi söyleyecek yapıya sahip misiniz? Bu mecrada da öyle miydiniz? Kırılmasın diye geçiştirdiğiniz yorumlar oldu mu?

Dürüstçe fikirlerimi söylerim. Aslında biraz geçmişe gidersek önceden içime atar atar sonradan saatli bomba gibi patlar, haklı iken haksız duruma düşerdim. Bu durumu yaşayarak tecrübe edindim. Uzun zamandır eskisi gibi değilim. Ben içime atıp huzursuz, mutsuz olacağıma karşı tarafa saygı sınırını bozmadan fikirlerimi söyleyebiliyorum. Ve bu da beni çok rahatlatıyor.

Bu mecrada da elbette fikirlerimizin uyuşmadığı insanlar, düşünceler, yazılar olmakta. Bana göre bu çok doğal bir şey. Olması gereken bir durum. Herkes aynı düşünecek, aynı yazacak diye bir şey yok. Bu yüzden saygı duymak en iyisi.

2.Blog tutmaktan sıkıldığınız oluyor mu?

Burada olmayı çok seviyorum. Yazmak, benim için vazgeçilmez bir tutku oldu. Bu yüzden buradaki blog arkadaşlarıma ve blogumda benimle beraber yol arkadaşı olan her birinize teşekkür ediyorum.

3.Yazdıkça rahatlıyor musunuz? Yani yazmak sizin için bir ihtiyaç mı?

Yazdıkça rahatladığım zamanlar da oluyor elbette. O yüzden yazmak; ihtiyaçlarımdan biri olabilir. 
Duygularımı ve düşüncelerimi kalemimi alıp kağıtla buluşturunca aklımdaki fikir karmaşasından kurtulmuş gibi hissediyorum kendimi. 
Blog yazmak dışında gezi defterim de vardır. Gezip gördüğüm yerleri yazarım. Okuduğum kitaplarda hoşuma giden yerleri not ettiğim bir defterim de vardır mesela. Bir de mektup arkadaşlarıma mektup yazarım. 

4. Geçiştirmek için yazdığınız oldu mu?

Hayır. Burada yazı yazmak için her gün belirli bir vaktimi harcıyorum. Gün içerisinde yazacağım konu aklıma gelirse yazar, gelmezse de kendimi zorlamam. 

5. Yorumların niteliklerinden memnun musunuz? Yapay olduklarını düşündükleriniz oluyor mu?

Memnunum. Çok nadir de olsa bazen yapay yorumlarla da karşılaştığım oluyor. Bu durum etkilemiyor beni. Burada birbirimizle hiç karşılaşmamış olsak da yazdığımız yorumlarla samimi oluşumuzu belli ediyoruz bence.

6. Bir blogu nesine göre değerlendirirsiniz? Tema ve blog düzenine, yazdıklarına mı? Ya da hepsi mi önemlidir?

Yazılarının samimiyeti önemlidir benim için. Özgünlük de eklenebilir. Kendi duygu ve düşüncelerini yansıtabilmesi olabilir. Görsellik ikinci plandadır. Hayatımda da böyledir bu. İnsanların dış görünüşleri ilk sırada yer almaz. Kişilik, karakter, adabı muaşeret ilk sıradadır. Blog değerlendirmelerimi de buna benzetebilirsiniz.

7. Antipatik bulduğunuz bloglar var mı? Buna rağmen onlara da yorum yapar mısınız, eleştirel de olsa?

Antipatik bulduğum bir blog yok, olmadı da. Eğer kalemi bana hitap etmiyorsa da eleştirmem. Böyle yap şöyle yap diye. Çünkü o kişi de yazdığıyla mutludur. Saygı duyarım.

8.Aramızda olmaktan mutlu musunuz?

Çok çok çookk! 😇 Blogum sayesinde bir sürü insan tanıdım. Onların kendi dünyasına misafir olduğum zamanlar da oldu. Bloglarımız sayesinde. 

9. Zaman zaman ters düştüklerimiz oldu. Bunu uzun sürdürür müsünüz? Yani büyük bir sorunmuş gibi mi algılarsınız?

Çok büyük bir sorun yaşamadığım için bu soruyu pas geçiyorum.

10. Blog tutmanın sizce yararı nedir?

En başta kendim istediğim için yazıyorum. Yazmayı seviyorum. Burada olmak da çok güzel. Günü gününe yazınca günlük tutmuş gibi oluyorsun. Unuttuğum bir olayı hatırlayamadığım zaman buradan yazdığım için açıp bakabilme şansım oluyor.

Bir sürü güzel insan tanıdım ve hatta blog arkadaşlarımla mektuplaştığım, tanıştığım da oldu. Bu da blogum sayesinde gerçekleşti. 

Okuduğun için teşekkür ediyorum.


MİMLENDİNİZ!!

Bir Küçük Elif Meselesi

Kız Kardeşler Arasında

Merve'nin Dünyası

Ruhsa'Dan İnciler

Sakura Mevsimi

Çok Bulutlunun Günlüğü

Sessiz Umman

Yürüyen Balık










16 yorum:

  1. Tuğçe teşekkür ederim mimlemişsin 😊

    Zor bir mim bu gerçekten hakkıyla yazabilirim inşallah. Samimi cevapların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Senin cevapların da iyiydi. Eline sağlık! :)

      Sil
  2. heeey tabiside çok güzel cevaplayacaktın. her zamanki gibi sevdim yanıtlarını. sen aramızda demirbaşlardansın kiii. en iyi blogculardan. yazıları da yorumları da iyi olan, düzenli olan, vefalı olan :) bi de baksanaaa, bi arkadaşımız var, pırasa, o mektup arkadaşı istiyor, çok yalnız, bugünlerde yatılı kuran kursu için istanbula gelecek, onunla mektup arkadaşı olsan yaaa, dün gece bir de elife söledim ama o görmedi, bi de sana diyom işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu ve düşüncelerin önemli benim için Deep. Çok teşekkür ediyorum bu güzel düşüncelerin için. Yüzümde tebessüme vesile oldun. :')
      Aa öyle mii? Blog adresi var mı bakayım ben. İletişime geçmek için. ^-^

      Sil
    2. mektup arkadaşı olmadığı için üzülen hatta bununla ilgili yazı yazanlardan birisi de bendim :)))) unuttun mu deep :(

      Sil
    3. heeey unutmadıııım kiii, dün okudum pırasa mektup arkadaşı istiyoduuu, bek tuğçe, elif de mektuplaşıyolar, onlar da olabileer, pırasa daaa, nermin pınar var bir de bildiğim mektuplaşanlar. tuğçe önayak olur baaak. yabancı, kore istiyorsan onu da tuğçe biliyooo, postcrossing yoluyla mektuplaşıyorlaaar :)

      Sil
  3. Çok güzel cevaplamışsın keyifle okudum :) Mim için de teşekkür ederim en kısa zamanda yazacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cevaplarını da bekliyorum sabırsızlıkla,sevgiler! :)

      Sil
  4. İnsanların birbirini tanıdığı zamanlardan biri bu mimler. Cevapların güzel kalemine sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Yazmaya devam canım. Yazılarını seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Ben de senin yazılarını seviyorumm. ^-^

      Sil
  6. Biz de sen aramızdasın diye çok çok çook mutluyuz kii! :))
    Bence buradaki en uyumlu bloglardan biri sensin, ben bu iç ferahlatıcılığı çok seviyorumm.. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa duygulandım. :')
      Teşekkür ediyorum Şef, iyi ki varsın!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER