5 Eylül 2018 Çarşamba

INCEPTION





Inception, Başlangıç
Dicaprio (Cobb) başrolde. Biraz bilimkurgu biraz da gerilim tadı var filmde. 
Rüya içinde rüyalar var.  Bir hırsız olan Cobb, bilinen hırsızlardan farklıdır. İnsanların rüyalarına girerek onların bilinçaltını yönetme yeteneğine sahiptir. Bu işin eğitimini almıştır. Bu alanda uzmanlaşmış profesyonel bir takıma sahiptir.

Cobb, insanların zihnine onlar uykudayken girer ve istediği ya da ondan istenilen sırları, özel bilgileri çalar. Onun bu işi yapması, onu aranan bir hırsız yapar. 

Cobb, bu işi yaptığı ekibiyle aldığı son işi yerine getirip ardında bıraktığı çocuklarına kavuşma arzusunu içinde taşır. Almış olduğu son iş ise diğerlerinden oldukça farklıdır. İnsanların zihinlerine girip bilgiler çalan Cobb, bu sefer  bir adamın zihnine girip istenilen fikri onun bilinçaltına yerleştirmek olacaktır. 

İzlediğimizde başlarda biraz karışık gelen film, çoğu yerde birçok teori üretmemizi de sağladı. Çok düşündüren ve akıllarda soru işareti bırakan filmlerden birisiydi. Başarılı ve sıra dışı kurgusu izlenir kılıyor.


8 yorum:

  1. İzlemekten bıkmadığım bir film kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz izlerken takıldığımız yerler oldu birazcık. Rüya içinde rüyalar olunca ne gerçek ayırt etmesi zor.☺️

      Sil
    2. Sormayın, ilk izleyişimde ben de çok bir şey anlamamıştım ama iki veya üçüncü izleyişte taşlar yerlerine oturuyor :)

      Sil
  2. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Başarılar diliyorum. Ben de sayfama bekliyorum www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu filme!

    Blogunuzu severek takip edeceğim!
    Yeni yazımı okursanız çok sevinirim. Sevgilerimle!!
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/kendimle-yarstm.html

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi duymuştum daha önce ama izleme fırsatım olmadı hiç. Listeme ekleyeyim. 😄

    YanıtlaSil
  5. Her seferinde başlayıp devamını getiremedim, iyi bir film olduğunu bilmeme rağmen...

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER