1 Ekim 2018 Pazartesi

EN BÜYÜK HAYALİM | MİM







Ekim ayının ilk gününe bir mim yazısı ile merhaba diyelim.
Bu mimi başlatan arkadaşımız sevgili Sakura Mevsimi, yazısının sonuna beni de mimlemişti. Teşekkür ederim! 💙

Bu mim en büyük hayalimiz ile ilgili. Hayal kurmak çok güzel bir şey. Hayalleri olmadan yaşayan bir insan düşünemiyorum. Her insanın birkaç hayali olmalı. Yaşamak için hayallerimiz de var aslında. Benim bir sürü hayalim var. Gerçekleşmesi imkansız gibi görünen ama hiç vazgeçmediğim bir sürü hayale sahibim.

Ben, doğa ile iç içe yaşamayı çok seven biriyim. Şehir hayatının kalabalıklığından ve gürültüsünden genç yaşımda bıktım diyebilirim. Hayalim, hep bir dağ evine sahip olmak. Ama benim ellerimle yaptığım bir ev olsun. Öyle çok eşyalı, ihtişamlı olmasına da gerek yok. İhtiyaçlarımı görebileceğim,küçük,şirin bir ev olsun. Güne kuş sesleriyle başlayıp, geceyi de gökyüzündeki yıldızları balkonumdan seyredebileyim.

Hayallere daldıran ve hiç bitmesini istemediğim bir mim oldu.🙈


20 yorum:

  1. Ne kadar güzel olur 😊 o doğanın tüm güzelliğini yaşamak dilerim tüm hayallerin gerçek olur canım sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
  2. Canım ben Almanyanın kuzeyinde yaşıyorım.Bizim buralar hep böyle. Sen bana gel 😊💗

    YanıtlaSil
  3. O kadar güzel bir hayale sahipsin ki... Ben de İstanbul'da yaşamaya başlayalı 2 sene olmasına rağmen kendi küçük memleketimi özlüyorum ve zaman zaman deniz kenarında, kırlarda belki dağda, ormanda, insanlardan uzakta yaşamak istiyorum. Kim bilir belki... :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir hayal bu. En kısa zamanda gerçekleşmesi dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir hayal inşallah gerçekleşir... Bende bir kitap yazmak istiyorum hatta yazıyorum o kitabın basıldığını görmek istiyorum. Hayalim belki 100 tane basıp yakınlarımla paylaşmak sonrasını bilemem🤔🤔🤔😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel. Ben de hep kitap yazmak istemişimdir. Ama benim hayalim bir çocuk kitabı yazıp aynı zamanda da resmetmek. 😊🙈 İnşallah gönlünce olur Gamze!🌸

      Sil
  6. Hayallerimiz hiç bitmesin :) takibe geldim bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevda, hoşgeldin bloguma. Uğrayacağım sana da inşallah. Mutlu günler!🌸

      Sil
  7. Şehrin gürültüsünden bıkanlardan biride benimm alıp başımı gidesim var ama hayat şartları şimdilik el vermiyor malesef.. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. ah nefis bir hayal yaa. dağda olsun ormanın içindee vee deniz de çok yakın olsun amağğğ :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir hayal! Mis gibi oksijen, kuş sesleri, yaprak hışırtıları.. İnsan kendisini yeniler vallahi :)

    YanıtlaSil
  10. Ayyy şimdi o evde olmak vardı. Umarım bir gün hayalin gerçek olur canım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER