10 Ekim 2018 Çarşamba

SEN YETER Kİ İYİ OL






Sonbaharın gelmesi soğuk algınlığı, grip, nezle gibi yaygın hastalıkları da peşinde getirdi. Çocuklarla olan bir ortamda çalışıyor olmak da bu hastalıklardan kaçmama mani olamazdı elbette.
Bitkisel takviyelere bu ay itibari ile başladım. Ancak kaderde hasta olmak varmış. 
Son birkaç gündür halsizlik vardı üstümde. Sonra nezleye çevirdi kendini. Bugün çok kötüydüm. İzin alma gibi bir şansımız da yok, bu yeni sistemden dolayı. 

Benimle okumaya geçen bir öğrencim vardı. Burada ondan bahsetmiştim. En son sabah kahvaltısı hazırlamıştı hatta bana. 

İşte ona bugün çok hasta olduğumu söyledim sınıfa girdiğimde. Dediği ilk şey ''Öğretmenimm, siz yeter ki iyi olun!'' oldu. Duygulanmakla beraber tebessüm ettim. Küçücük kalbinde böyle güzelliklere yer vermesi beni hep şaşırtmıştır.




8 yorum:

  1. Ah Tuğçe kızım.Tam hastalık mevsimi.Gece ile gündüz ısısı arasındaki fark hasta ediyor.Benim de sinüzitim başladı yine. Geçmiş olsun yavrum.
    O taleben ne düşünceli bir yavruymuş... Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinüzit bende de var Ece Ablacığım. :') Sana da çok geçmiş olsun..

      Sil
  2. Canım çok geçmiş olsun. Geçen haftadan beri bende hastayım. Acilde iğne yaptırdım. Şimdi de oğlan hasta. Havalar dengesiz. Dikkat etmek gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa dikkat edin kendinize..Çok geçmiş olsunn.. Evet, bu havalardan kapıyoruz hastalığı hep. :')

      Sil
  3. Ben de uzun süredir hastalıkların etkisindeyim. Havalardan, salgınlardan, ortamlardan şöyle net bir direnç kazanamıyoruz sanırım. Çok geçmiş olsun.
    Bir de o ne güzel bir gurur öyle.. <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çook geçmiş olsun. Çok dikkat et kendine Şef! :)
      Yaa evett ben de çok duygulandım o an. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER