29 Ekim 2018 Pazartesi

YÜKSEK ATEŞ | MALEZYA'YA ULAŞAN PAKETİM





Dün akşam aniden ateşim çıktı. 
Ateş ile birlikte baş ağrısı ve öksürük peşi sıra geldi. Gece doğru düzgün uyuyamadım bile. Ateşim çıkınca halüsinasyonlar görürüm ve sayıklarım. Tüm gece böyle geçti. Bugün biraz daha iyiyim. Ama hala üzerimdeki halsizliği ve kırgınlığı atabilmiş değilim. 

Az önce Malezyalı mektup arkadaşım Nana'dan beni mutlu edecek çok güzel bir mesaj aldım. Haftalar öncesinde göndermiş olduğum mektubum ona bugün ulaşmış. Mektubumu okuyunca çok duygulandığını ve mutlu hissettiğini söyledi. Bu güzel haber bana ilaç gibi geldi doğrusu.

En uzun süren mektup arkadaşım Nana. Sadece mektuplaşmak ile kalmayıp, mesajlaşıyoruz da. Hatta bir kere de videolu arama ile konuşmuştuk. Çok eğlenceli geçmişti. Hayatında bir defada olsa denenmesi gereken şeylerden biri de mektup arkadaşlığı olsa gerek. 🌺



8 yorum:

 

BİRPEMBESEVER