15 Ekim 2018 Pazartesi

MALEZYA'YA MEKTUP



 

 


Malezya'ya uzanan mektup arkadaşlığı.
Üç yıldır mektup arkadaşıyız İntan ile. İnstagram kullandığım zamanlarda tanışmıştım onunla. 
İlk mektup arkadaşı olma teklifini de o yapmıştı. Ve böylelikle çok yakın iki mektup arkadaşları olmakla birlikte mesaj ya da videolu aramalarla da arada görüşürüz. Bir kız kardeş gibi yeri bende.

Mektup yazmaya başlayınca bayadır yazmadığımı fark ettim. Uzun zaman mektup yazmayınca da farkında olmadan özlüyor insan.🙈
Onu mutlu edecek mektubumu yazdım ve küçük hediyeler de koydum paketinin içerisine. Yüzünde tebessüme vesile olur inşallah.

Postaneye bugün gittiğimde fark ettim ki tek mektup gönderen bendim. Sırada beklerken gözlemledim insanları. Ne bir kartpostal gönderen vardı ne de bir mektup. Dilerim bu bir gün tersine döner..



10 yorum:

  1. Çok mektup yazdım, çok kartpostal yolladım...İletişimin bittiği noktadayız herkes sanal takipte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar güzel, mektuplaşmış olmanız.😊 Maalesef teknolojinin kötü etkilerinden biri de iletişim kopukluğu...

      Sil
  2. Ayy inşallah casnım. Herkes yazsın birbirine. Ay benimde sana mektup yazmam lazım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett yazalım mektup hayatımız güzelleşsinn.🤗💖

      Sil
  3. eveeeet ne güzel bir gelenek sürüyor sayendeee :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel.Öyle hoşuma gitti ki Tuğçe'm. Biz gençken çok mektup yazardık. Hatta babamın ben okumaya gittiğimde yazdığı mektupları hâlâ saklarım. Aslında iyi organize edebilsek böyle bir mim yapabiliriz. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablaa çok güzel bir fikir bu. 😊 Yapılabilir aslında iyi organize olunup. Benden de sevgiler!🤗🌸🌸

      Sil
  5. Yıllardır istediğim ancak bir türlü kendime mektup arkadaşı bulamadığım için gerçekleştiremediğim bir şeydir mektup arkadaşlığı. Öyle güzel bir yazı olmuş ki okurken bir an gülümsediğimi farkettim. Yazının sonunda da yer verdiğin gibi umarım bu durum bir gün tersine döner :) Sevgiler..
    Bende bloğuma beklerim mrvsdaily.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve Hanım,
      Yüzünüzde tebessüme vesile olmak ne hoş. :) Dilerim bir gün fırsatı bulur ve mektup arkadaşlığına adım atarsınız. Çok keyifli bir hobi. :)

      Blogunuzu ziyaret edeceğim inşallah, sevgiler!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER